قابلیت های جدید مایکروسافت آفیس 2019

مایکروسافت آفیس 2019

مایکروسافت آفیس 2019 | پروژه مایکروسافت آفیس مدت هاست که با سیستم های اداری و به طورکلی با سیستم های کامپیوتری عجین شده است و بسیاری از کاربرانی که برای انجام امور روزانه ی خود اقدام به استفاده از کامپیوتر می نمایند، حتما با این مجموعه آشنا هستند و به نوعی به عنوان اصلی ترین نرم افزارهای کامپیوتری شناخته می شود. اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی مایکروسافت هر ساله نسخه ای جدید از مجموعه ی خود را ارائه می دهد و قابلیت های جدیدی را برای آن معرفی می نماید؛ این بار نوبت به نسخه ی 2019 مایکروسافت رسیده است.

همانگونه که انتظار داشتیم، کمپانی مایکروسافت در خصوص جزییات محصول جدید خود و اساسا پیرامون ویژگی های جدیدی که می‌ توانیم برای نسخه‌ ی 2019 نرم‌ افزار آفیس تصور کنیم، سکوت نموده و هیچگونه اطلاعاتی در این زمینه انتشار نداده است. در عین حال پیگیری کاربران و اشتیاق آن ها برای معرفی نسخه ی جدید آفیس همچنان ادامه دارد.

قابلیت های احتمالی مایکروسافت آفیس 2019

  • قابلیت های پیشرفته برای بخش Presentation

در عین حال که Powerpoint هنوز هم به عنوان یکی از محبوب‌ ترین و کاربردی ترین ابزارها به منظور ساخت صفحات ارائه و Presentation می باشد ولی تعداد زیادی از برنامه‌ های مشابه هم با گذر زمان ساخته شده اند که در مقایسه با پاورپوینت قابلیت های بروزتر و پیشرفته‌ تری در اختیار کاربر قرار می دهند. نرم افزار Prezi یکی از نرم افزارهای مطرح در این بخش می باشد.

کمپانی مایکروسافت هم به منظور اینکه از قافله عقب نباشد، نرم افزارهای خود را برای ارائه‌ی ابزارهای پیشرفته‌ تری در خصوص ایجاد فایل‌ های پرزنتیشن معرفی کرده است. این نرم افزارها شامل مواردی نظیر قابلیت‌ های Morph and Zoom تقویت‌ شده برای کمک به کاربران درخصوص ایجاد فایل‌ های نمایش و ارائه‌ ی جذاب تر و رضایت‌ بخش‌ تر می باشند. چنین قابلیت‌هایی هم اکنون در Office 365 ProPlus قرار داده شده‌ اند ولی برای کاربرانی که از آفیس 2016 استفاده می نمایند، در دسترس نمی باشند.

  • ابزارهایی برای تحلیل قوی تر داده ها

زمانی که بحث از مدیریت داده و تحلیل آن ها در میان است، اکسل هنوز هم به عنوان یک نرم افزار بی‌رقیب و عالی به نظر می‌رمی باشد ولی در آفیس 2019، شاهد بهبود ها و تقویت بیش از پیش قابلیت‌ های اکسل خواهیم بود. کاربران این نرم افزارها باید منتظر قابلیت‌ های بیشتری نیز باشند؛ قابلیت هایی نظیر فرمول‌ های جدید، چارت‌ ها و نمودارهای جدید مثل نمودارهای قیفی و یا فانل و نقشه‌ های 2 بعدی، امکان انتشار محتوا از سوی اکسل به Power BI که سرویس اختصاصی کمپانی مایکروسافت به منظور تجزیه‌ و تحلیل کسب‌ و کارهاست و همچنین بهبودهایی برای PowerPivot و PowerQuery. در صورتی که شما نیز از کاربران حرفه‌ ای اکسل هستید و کارهای شما متکی به این نرم‌ افزار می باشد، قابلیت‌ های پیش‌ بینی‌ شده برای اکسل در آفیس 2019 می‌ تواند شما را به طور کامل شگفت‌ زده‌ نماید.

بیشتر بخوانید  تولید سرفیس های مایکروسافت تا سال 2019 میلادی متوقف خواهد شد

مایکروسافت آفیس 2019

  • بهبود ویژگی های نوشتاری

کاربرانی که از دستگاه‌ های سرفیس مایکروسافت استفاده می نمایند، احتمالا هنوز از طرفداران پر و پا قرص قلم‌ های دیجیتال این دستگاه ها هستند؛ قلم‌ هایی که به کاربران این امکان را می دهد تا خطوط یا نقشه‌ ها، یادداشت ها را ترسیم نمایند و قابلیت وبگردی و کار با دستگاه ها را فراهم می نمایند.

مایکروسافت آفیس 2019

آفیس 2019 معرف ویژگی ها و قابلیت های جدیدی برای کار با قلم در بین تمامی برنامه‌ های کاربردی خواهد بود؛ مواردی نظیر حساسیت به فشار، تاثیرات زاویه‌ ی انحراف که وابسته به زاویه‌ ی قلم و سطح، میزان ضخامت خط را تنظیم می نماید و حتی یک جامدادی دیجیتال که به کاربران این امکان ذخیره‌ نمودن و سازماندهی قلم‌ ها، مدادها و هایلایت‌ کننده‌ هایشان را در تمامی دستگاه‌ هایشان ارائه می نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

3/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : قابلیت های جدید مایکروسافت آفیس 2019

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *