قابلیت نظر سنجی خصوصی به اینستاگرام افزوده شد

نظر سنجی خصوصی

نظر سنجی خصوصی اینستاگرام | اینستاگرام تا به امروز بروزرسانی های بسیاری را برای کاربران منتشر نموده است تا افراد بتوانند به راحتی از این شبکه ی اجتماعی استفاده ی کاربردی داشته باشند. در این میان قابلیت جدیدی اضافه نموده است؛ امکان برگزاری نظر سنجی در استوری مدتی پیش به این شبکه ی اجتماعی افزوده شده بود اما اکنون شما می توانید به طور خصوصی در دایرکت مخاطبان خود و حتی در گروه های اینستاگرامی نیز از این قابلیت استفاده نمایید.

نظرسنجی خصوصی

نظرسنجی شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از راحت ترین ابزارهای دریافت بازخورد مستقیم از مخاطبان می باشد ولی مسئله ای که وجود دارد مشاهده نتایج توسط تمامی فالوورها می باشد. شبکه ی اجتماعی اینستاگرام اکنون روش جدیدی برای رفع این مسئله ارائه نموده که قابلیت ارسال نظرسنجی به دایرکت دوستان و یا گروه ها بدون احتیاج به انتشار عمومی آن در استوری را فراهم می نماید.

اینستاگرام

این امکان که از امروز در دسترس کاربران می باشد در بعضی موارد از مدل پیشین بهتر می باشد. به عنوان مثال به کاربران این اجازه را می دهد تا سوال های دو گزینه ای را در گروه های چند نفره مطرح نمایند و دیگر احتیاجی به نوشتن جملات و متن های طولانی و تشریحی نیست. نظرسنجی اینستاگرام به طور خصوصی می تواند در بعضی مورد ها سرگرم کننده نیز باشد، برای مثال اکنون پرسش نظر از دیگران در این خصوص مه بین دو استایل کدام یک بیشتر به برای شما مناسب است آسان تر شده است.

اینستاگرام با ارائه ویژگی های جدید مانند استوری، لایو، نظرسنجی و پلتفرم IGTV در تلاش است تا کاربران بیشتری را جذب نماید ولی اخیرا خبرهایی مبنی بر هک شدن حساب های کاربری تعداد زیادی از کاربران منتشر شده است. در این خصوص تاکنون بیش از 5000 توییت مبنی بر هک شدن اکانت های اینستاگرام و تغییر شماره تماس، ایمیل و تصویر پروفایل انتشار یافته که واکنش مسئولان اینستاگرام را به دنبال داشته است.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  چگونه تمام حساب‌های شبکه‌های اجتماعی را در یک جا ببنیم؟ - معرفی برترین‌ سرویس‌ها

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت نظر سنجی خصوصی به اینستاگرام افزوده شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *