قابلیت لغو ارسال به Messenger فیسبوک افزوده شد

Messenger فیسبوک

این روزها دنیا، دنیا تکنولوژی و ارتباطات می باشد که بسیاری از کاربران به راحتی با استفاده از یک گوشی هوشمند با سایر دوستان خود ارتباط برقرار می نمایند و دیگر احتیاجی نیست که هزینه های گزافی بابت برقراری ارتباط پرداخت نمایند. قابلیتی که در بسیار از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و … وجود داشت اکنون در مسنجر فیسبوک مشاهده می گردد؛ قابلیت لغو ارسال پیام یا Unsend.

Messenger فیسبوک

مدت زیادی گذشت تا بزرگترین شبکه‌ ی اجتماعی، امکان لغو ارسال پیام را اضافه نماید؛ در صورتی که هنوز قابلیت های بسیاری برای این Messenger در راه می باشد. امکان لغو ارسال در حال حاضر در مسنجر نسخه‌ های اندرویدی و iOS در کشورهای کلمبیا، بولیوی، لهستان و لیتوانی در دسترس بوده و انتظار داریم که هر چه سریع تر در تمامی کشورها قابل استفاده باشد. پس از ارسال پیام، کاربران به مدت 10 دقیقه زمان دارند تا از ارسال آن صرف‌ نظر نمایند. البته فیسبوک پیام‌ هایی که ارسال آن‌ ها از سوی کاربران لغو شده را برای مدت زمان کوتاهی نگه خواهد داشت تا از استفاده‌ی افراد سودجو از این قابلیت برای پنهان نمودن پیام‌ هایشان پیشگیری نماید.

Messenger فیسبوک

لازم به ذکر است که این اتمام پروژه ی فیسبوک نمی باشد؛ این کمپانی در نظر دارد تا قابلیت های بیشتری را به منظور لغو نمودن ارسال پیام اضافه نماید که احتمال دارد شامل تعیین تاریخ انقضا برای پیام‌ های عادی و یا گفتگوها باشد. به این ترتیب احتیاجی نیست که شما گفتگوهای قدیمی خود را با یک فرد ناشناس در فهرست گفتگوها مشاهده نمایید و در صورتی که نگران هستید که فردی به پیام های قدیمی شما نگاه کند، می‌ توانید به طور اتوماتیک اطلاعات خود را حذف کنید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

منبع: engadget

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت لغو ارسال به Messenger فیسبوک افزوده شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *