قابلیت حذف نویز در ایرپاد 2 اپل

ایرپاد 2 اپل

یکی از مسائلی که اخرین در وب سایت های تحلیلی منتشر شده بود، امکان ورشکستگی کمپانی اپل در اثر میزان فروش پایین این کمپانی در فروش پرچمداران جدیدش بود ولی بر اساس آخرین گزارشی که ار سوی موسسه ی مالی معتبر بین المللی بارکلیز منتشر شده است، نشان می دهد که می دهد که میزان فروش پایین پرچمداران جدید اپل، آیفون 8 و آیفون 10 نتوانسته است تاثیری منفی بر روی اموال این کمپانی بگذارد، زیرا میزان فرو اپل کماکان از آیفون های قبلی اش بالاست و به نوعی این مسئله در خصوص فروش گوشی های هوشمند این کمپانی جبران شده است.

در گزارشی که از سوی تحلیلگران بارکلیز منتشر شده است احتمالا ایرپاد 2 اپل در سال 2019 با قابلیت حذف نویز معرفی خواهد شد. اگر کمی به ایرپاد های اپل توجه نمایید، به نظر می رسد باتوجه به طراحی ظریف و اندازه ی کوچک آن ها، دارای قابلیت حذف نویزی شبیه به بیتس استودیو 3 در آن ها قرار بگیرد ولی بر طبق گزارشات منتشر شده از سوی بارکلیز گویا اپل قصد دارد تغییرات عمده ای در طراحی این ایرپادها از لحاظ ظاهری ایجاد نماید تا اینکه ویژگی های جدید در هدفون بیسیم خود قرار دهد. البته بارکلیز در این خصوص اعلام نموده است که منظور از ویژگی حذف نویر تنها استفاده از روش های آنالوگ فیزیکی است و هیچگاه نخواهد توانست قابلیت حذف نویز فعال هدفون های بیتس استودیو را به ارمغان آورد.

ایرپاد 2 اپل

نسل اول این ایرپادها در آذر ماه 2016 معرفی شدند ولی کمپانی اپل دقیقا اعلام نکرده است که نسل دوم هدفون های بیسیم خود را چه زمانی معرفی خواهد کرد. بر اساس گزارشی که از سوی بلومبرگ منتشر شده است گویا اپل قصد دارد نسل اول ایرپادهایی را که در سال 2016 معرفی شده اند بروزرسانی نموده و قابلیت هایی همانند چیپ وایرلس بهبود یافته و فعالسازی فرامین صوتی Siri را به آن ها اضافه نماید. نسل جدید این هدفون های بیسیم احتمالا در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم خواهند بود.

بر اساس پیش بینی های تحلیلگران، احتمالا نسل جدید ایرپادهای اپل همچنان به فروش موفق خود ادامه خواهند داد و تا پایان سال 2018 میلادی احتمالا 30 میلیون نسخه از این هدفون های بیسیم به فروش خواهد رسید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت حذف نویز در ایرپاد 2 اپل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *