قابلیت جدید Google Play

Google Play

کمپانی گوگل تاکنون بروزرسانی های مختلفی را برای برنامه ی Google Play ارائه داده است و قصد داشته که با این بروزرسانی ها فروشگاه Play Store را بهبود بخشد اما امروز یکی از بهترین قابلیت ها را به این فروشگاه اضافه کرده است و آن هم قابلیت “Try Now” می باشد که هر کاربر می تواند قبل از نصب یک برنامه ابتدا آن را برای چند روز امتحان نماید و در صورت تمایل آن را به روی گوشی خود نصب نماید.

کمپانی گوگل در ماه می سال 2016 برای اولین بار قابلیت instant apps را معرفی کرد و از ماه ژانویه ی سال 2017 کم کم شروع به توسعه و بهبود آن نمود و اکنون نز اعلام کرده است که کاربران می توانند در برنامه هایی که از این امکان پشتیانی می کند استفاده نمایند و بر اساس اخبار منتشر شده از سوی این کمپانی احتمالا این قابلیت در تمامی کشورها فعال نشده است.

این قابلیت برای برنامه هایی که رایگان نیستند بسیار کاربرد دارد زیرا کاربران می توانند قبل از خرید یک اپلیکیشن در ابتدا چند روز از آن استفاده نمایند و در صورتی که باب میلشان بود هزینه ی آن را پرداخت کرده و خریداری نمایند. گویا کمپانی گوگل این امکان را نیز فراهم کرده است که کاربران تا 2 ساعت پس از خرید یک اپلیکیشن بتوانند آن را پس داده و هزینه ی پرداختی خود را پس بگیرند.

این روزها کمپانی گوگل در حال انتشار بروز رسانی های بسیار خلاقانه برای کاربران گوشی های اندرویدی می باشد که واقعا در این زمینه حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است و اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم رقیب اصلی این کمپانی یعنی کمپانی اپل چه ویژگی هایی را برای کاربران خود ارائه خواهد داد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جذابترین های دنیای تکنولوژی در اینترنت

نظرات در مورد : قابلیت جدید Google Play

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *