قابلیت جدیدی که کوین بیس در اختیار سرمایه گذاران خود می گذارد

کوین بیس

کوین بیس | این روزها حضور ارزهای دیجیتال یکی از قابلیت های غیر قابل کتمان می باشد که بر اساس گفته ی برخی از تحلیلگران حتی در آینده می تواند جایگزین ارزهای کاغذی گردد. در این میان، تنوع این ارزهای دیجیتالی بالاست و هر کدام از یک ارزش خاص و همچنین برخی نیز از قابلیت های خاصی برخوردار می باشند.

کوین بیس

به طورکلی کوین‌ بیس یکی از صرافی‌ هایی می باشد که در خصوص ارزهای دیجیتال فعالیت دارد. این کمپانی اخیرا قابلیت جدیدی را برای سرمایه‌ گذاران در این زمینه معرفی نمود. این قابلیت به کاربران اجازه می‌ دهد تا سبدی از 5 ارز دیجیتال شامل بیت‌ کوین، بیت‌ کوین‌ کش، اتریوم، اتریوم‌ کلاسیک و لایت‌ کوین را خریداری نمایند. این ویژگی بیشتر برای سرمایه‌ گذاران جدید و مبتدی بوده و در اصل افرادی که در خرید ارزهای دیجیتال تردید دارند، می‌ توانند سبدی از این ارز‌ها را که قیمت پایه آن ها از 25 دلار آغاز می شود، خریداری نمایند.

این کار آخرین تلاش کمپانی کوین بیس به منظور افزایش کاربران خود بوده است. اگر چه هم اکنون این کمپانی تعداد کمی از ارز‌های دیجیتال را ارائه می نماید ولی در هفته ی قبل اعلام نمود که تصمیم دارد سیاست‌ های خود را در این خصوص تغییر داده و پیشنهاد‌های بیشتری را در دارایی‌ های دیجیتال ارائه نماید. با ایجاد این تغییر، سرمایه‌گذاران انتخاب‌های بسیاری برای سرمایه‌ گذاری در این بازار دارند. هم اکنون کمپانی دیگری نیز که ارزش آن ها به 8 میلیارد دلار می‌ رسد سرویس‌ های مشابهی برای سرمایه‌گذاران خود مدنظر قرار داده اند که آن ها را در معرض طیف زیادی از دارایی‌ های دیجیتال قرار می دهد.

کوین بیس

تمامی این تغییرات سبب ایجاد اکوسیستم و یا پایگاهی برای افرادی می گردد که قصد دارند در این خصوص فعالیت داشته باشند. با توجه به این کارهای کوین بیس باید فعالیت خود را در این فضای رقابتی بیشتر نماید چون با اینکه تلاش‌ های بسیاری در این راستا انجام داده است ولی هنوز رتبه‌ ی 14ام را در خصوص تبادل ار‌ز‌های دیجیتال دارد.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  چگونه یک معامله ارز دیجیتال ایجاد کنیم؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت جدیدی که کوین بیس در اختیار سرمایه گذاران خود می گذارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *