فیلتر شدن چندین استارتاپ در زمینه فروش بلیط

فروش بلیط

استارتاپ های فروش بلیط | این روزها در داخل ایران فضای اقتصادی بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد که بسیاری از افراد در حال حاض آسیب های بسیاری در شرایط اقتصادی کنونی تجربه نموده اند. اکنون گویا دست مسئولین نیز دائما بر روی دکمه ی فیلترینگ رفته و کار و بار اینترنتی و استارتاپ های داخل کشور را نیز فیلتر می کنند. در این میان اکنون زمان آن رسیده است که در مورد این فیلترینگ های بی مورد توضیحاتی را ارائه نمایند.

فیلترینگ استارتاپ ها

گویا آخر هفته‌ ها موقع فشردن دکمه ی فیلترینگ در دولت می باشد. از نیمه شب دیروز، به افتخار حضور چند استارتاپ این دکمه فشرده شد و چندین سایت در زمینه ی فروش بلیت فیلتر شدند. به عنوان مثال هم اکنون امکان دسترسی به اسنپ تریپ و مستر بلیت امکان‌پذیر نمی باشد. مدیر ارشد عملیاتی اسنپ تریپ، امیرعلی مهاجر، در گفتگو با سایت های خبری عنوان نمود که این فیلترینگ بدون اخطار قبلی صورت پذیرفته است و هنوز خود مجموعه دلیل فیلتر شدنش را نمی داند.

فروش بلیط

در این میان سخنگوی اتحادیه کسب‌ و کارهای اینترنتی احتمال داده که این فیلترینگ به علت درخواست سازمان هواپیمایی کشوری است زیرا دقیقا سایت‌ هایی فیلترشده‌ اند که بلیط هواپیما به فروش می رساندند. می شد که قبل از فیلتر کردن این سایت ها، از این استارتاپ‌ ها درخواست نمود تا در جلسه‌ ای شرکت نموده و خواسته‌ های خود را با آن ها مطرح نمایند.

احتمال دارد که استارتاپ های باید یک مجوز جدید برای شرکت‌ هایی که بلیت هواپیما را به صورت آنلاین می‌ فروشند، دریافت کنند. از طرفی تعداد این استارتاپ‌ ها از سوی مسئولین بیشتر اعلام شده است و اکنون مشخص نیست که به طورکلی چند سایت فیلتر شده است؟! هنوز معلوم نیست نیست که سازمان هواپیمایی کشور درخواست فیلتر شدن چندین استارتاپ فروش بلیت را داشته است است؟!. اما به هر حال این سازمان به عنوان زیر مجموعه ای از وزارت راه و ترابری می باشد و اگر به یاد داشته باشید، آذری جهرمی در دی ماه سال گذشته گفته بود که از این پس درخواست‌ های فیلترینگ که از بدنه دولت مطرح می گردند، قبل از ارسال به قوه قضاییه باید در طی کارگروهی ویژه بررسی گردند تا به این صورت جلوی فیلترینگ های بی علت استارتاپ ها گرفته شود.

بیشتر بخوانید  حقوقی مسافران در پرواز چیست؟

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فیلتر شدن چندین استارتاپ در زمینه فروش بلیط

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *