فیسبوک نیز دست به ساخت اسپیکر هوشمند می زند!

فیسبوک

برای اولین بار خبر تولید و ارائه اسپیکر های دارای صفحه نمایش هوشمند سال گذشته مطرح شد و برند هایی مانند اپل، گوگل و مایکروسافت در سال های گذشته، اقدام به ساخت محصولاتی شبیه آن کرده اند. شرکت آمازون در این زمینه از همه آن ها جلوتر و از قدیم دست به ساخت این محصولات زده است. امروزه خبری در رسانه ها پخش شده است که فیسبوک در ماه جولای از دو اسپیکر هوشمند خود که دارای نمایشگر ۱۵ اینچی هستند، عرضه خواهد کرد.

بر اساس این گزارش ها اسپیکر های هوشمند فیسبوک بر اساس این موضوع که برای عموم و خانواده ها مورد استفاده قرار بگیرد، طراحی شده است قرار است که کاربران به صورت چت ویدیویی که به وسیله فیسبوک تهیه شده در ارتباط باشند. قرار بوده که فیسبوک این محصولات را در ماه مه سال ۲۰۱۸ عرضه کند ولی به دلیل بروزرسانی و بهبود کیفیت آن تغییراتی در نرم افزار آن ایجاد کرده است که ارائه این محصولات کمی دیر اتفاق افتاده است.

فیسبوک

تفاوت اسپیکرهای 15 اینچی در چیست؟

یکی از این دو اسپیکر قادر است جهره را تشخیص دهد و سنسور تشخیص چهره را دارد و برای شناسایی افراد به دسترسی فیسبوک از طریق لنز با زاویه دید وسیع در مقابل است و اسپیکر دیگری تمرکز بیشتر بر استفاده در شبکه عمومی و پخش موسیقی تمرکز کرده است. گزارش هایی علاوه بر آن ذکر شده که این اسپیکر های هوشمند دستوراتی صوتی را نیز قبول می کنند ولی هنوز معلوم نیست که چطور؟. کورتانا و الکسایی موجود نیست، زیرا فیسبوک درواقع دستیار هوشمند نیست که بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید. اکنون نیز اطلاعات زیادی درباره این اسپیکر وجود ندارد و این گزارشات زیاد قابل اطمینان نیستند و تا ماه جولای که رسماً این دو بلندگو عرضه می شوند باید منتظر ماند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فیسبوک نیز دست به ساخت اسپیکر هوشمند می زند!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *