فیسبوک قابلیت سفارش غذا و خرید بلیط را به برنامه اش اضافه کرد

در حال حاضر کاربران فیسبوکی ایالات متحده آمریکا قادر به سفارش غذا و خرید بلیط هستند.

افرادی که در ایالات متحده آمریکا از فیسبوک استفاده می کنند می توانند به طور مستقیم از صفحه شان به رستوران ها سفارش غذا بدهند.

در چند ماه گذشته این شبکه اجتماعی ویژگی های جدیدی اضافه کرده تا کاربران بدون ورود به جای دیگر بتوانند خرید کنند.

اخیرا برنامه این شبکه اجتماعی به کاربران اجازه داده غذا سفارش بدهند، بلیط بخرند، به کتابخانه بروند و از خدمات چشمه آب گرم و ماساژ بهره ببرند.

در پست یک وبلاگ، فیسبوک گفته است:”ما در حال معرفی راه هایی هستیم که مردم آنچه را که می خواهند سریع تر پیدا کنند و اگر کاری را می خواهند، سریع تر انجام بدهند و اگر می خواهند جایی بروند، سریع تر بروند.”

آن ها گفته اند: “ما آزمایش نخست را از ایالات متحده آمریکا شروع کردیم. این گام اول است و طی چند ماه آینده راهکارهای بیشتری را راه اندازی می کنیم تا چگونه افراد کارها را بهتر انجام بدهند، تصمیم گیری های آمیخته با اعتماد به نفس بگیرند و متناسب با شرایط و زمانشان تجارت کنند.”

فیسبوک همچنین گفته است: “از ویژگی جدید برنامه این است که افراد می توانند درباره آنچه که می خواهند انجام بدهند و یا جایی که می خواهند بروند با خانواده و دوستانشان مشورت کنند.”

اوایل این ماه، آن ها برنامه ای برای خرید و فروش اقلام محلی راه اندازی کردند.

همچنان که در معاملات اولیه، سهام فیسبوک تا 0.8% (نرخ 129.58$) افزایش پیدا کرده، سهام GrubHub با پیشنهاد دادن سرویس مشابه سفارش غذا 2.4% (نرخ 41.07$) رکود کرده بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فیسبوک قابلیت سفارش غذا و خرید بلیط را به برنامه اش اضافه کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *