فیت بیت به دنبال حذف برخی ویژگی های گوگل روی محصول خود

فیت بیت به دنبال حذف برخی ویژگی های گوگل روی محصول خود

مدت‌ها قبل از اینکه توسط گوگل خریداری شود، Fitbit دارای برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری فوق‌العاده‌ای بود که در اطراف جامعه کاربران خود متمرکز شده بودند. برای مثال، ویژگی Adventures با باز کردن قفل تورهای مجازی در مقاصد محبوب مانند پارک ملی یوسمیتی کالیفرنیا، کاربران را تشویق می کند تا به اهداف گام خود برسند. در همان زمان، چالش های آن چنان محبوب شده اند که بسیاری از بهترین ردیاب های تناسب اندام از آنها کپی کرده اند. اما همانطور که این برند به اکوسیستم گوگل ادامه می دهد، فیت بیت اکنون این ویژگی های قدیمی و همچنین پشتیبانی از گروه های باز را کنار می گذارد.

Fitbit با اعلام اینکه Adventures و Challenges در 27 مارس متوقف می شود، کاربران را شگفت زده کرده است. این بدان معنی است که فعالیت های اجتماعی مورد علاقه شما و مسابقات همه جانبه بر اساس تعداد قدم ها از بین می روند.

کاربران پس از 27 مارس هر جایزه ای را که از چالش هایی که در آن شرکت کرده اند از دست می دهند، اما می توانند قبل از این تاریخ با مراجعه به این صفحه تنظیمات Fitbit و رفتن به داشبورد Fitbit اطلاعات خود را دانلود کنند. با این وجود، کاربران همچنان می‌توانند از طریق تابلوی امتیازات دوستان و فید انجمن با دوستانشان تعامل داشته باشند.

علاوه بر این، گروه‌های باز که به هر کسی اجازه می‌دهد به یک جامعه با علاقه مشترک بپیوندد، از ماه آینده حذف خواهند شد. وقتی این اتفاق می‌افتد، کاربران فقط می‌توانند گروه‌های بسته خصوصی را با گروه‌های باز دوستان خود تشکیل دهند، با این حال، برای عضویت نیازی به دعوت نامه ندارند و هر کسی در انجمن می‌تواند درخواستی برای ورود به آن ارسال کند، برخلاف گروه‌های بسته. کاربران Fitbit همچنان می توانند از طریق تالارهای گفتمان سلامت و تندرستی جمع شوند.

به گفته 9to5Google، و گویی این بسته‌ها کافی نبودند، Fitbit Studio ابزاری برای ساخت اپلیکیشن‌های شخص ثالث و واچ‌فیس‌ها برای ساعت‌های هوشمندش نیز در 20 آوریل بسته خواهد شد. به توسعه دهندگان توصیه می شود از ابزارهای رابط خط فرمان Fitbit برای ایجاد برنامه های آینده استفاده کنند.

فیت‌بیت می‌گوید این آخرین حرکت‌ها بخشی از تلاش‌هایش برای ساده‌سازی تجربه اپلیکیشن و ارائه بهترین ابزار برای یک سبک زندگی سالم است. با این حال، آنها همچنین به عنوان هموارکننده راه برای یکپارچگی بیشتر با خدمات Google در نظر گرفته شده اند. به عنوان بخشی از این هدف، از امسال باید با حساب Google خود وارد حساب Fitbit خود شوید. گزینه ورود به سیستم گوگل در وب سایت این شرکت نیز در حال حذف شدن است.

بیشتر بخوانید  دستبند تناسب اندام فیت بیت Charge 6 از راه رسید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فیت بیت به دنبال حذف برخی ویژگی های گوگل روی محصول خود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *