فعال کردن حساب اینستاگرام غیرفعال شده

فعال کردن حساب اینستاگرام غیرفعال شده

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی محبوبی می باشد که دارای محتوا در زمینه های گوناگون می باشد. در واقع تنوع محتواهای اینستاگرام به حدی زیاد می باشد که ممکن است پس از مدتی احساس کنید وقت زیادی از شما می گیرد و مانع رسیدن به کارهای روزمره می شود. شاید تصمیم بگیرید بنابر این دلایل یا دلایل دیگر برای مدتی بخواهید از اینستاگرام خود خارج شوید بدون این که اکانت خود را به طور کامل حذف کنید و دوباره بتوانید به حساب اینستاگرام خود ورود پیدا کنید. یا ممکن است بنابر  سیاست های حفظ حریم خصوصی، حساب شما به حالت تعلیق در آمده باشد. در این مقاله قصد دارم نحوه فعال سازی مجدد حساب Instagram با استفاده از برنامه اینستا یا وب سایت Instagram توضیح دهیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چگونه حساب Instagram خود را دوباره فعال کنیم

دوباره فعال کردن حساب اینستاگرام

 

فعال کردن حساب اینستاگرام غیرفعال شده

اگر حساب خود را به طور موقت غیرفعال کرده باشید ، هر زمان که بخواهید می توانید دوباره آن را فعال کنید. توصیه می شود برای انجام این کار حداقل 24 ساعت منتظر بمانید، زیرا مدتی طول می کشد تا مراحل غیرفعال سازی اولیه به پایان برسد.

مراحل زیر را برای فعال شدن مجدد  دنبال کنید:

1-برنامه اینستاگرام را باز کنید یا به وب سایت اینستاگرام مراجعه کنید.

2- نام کاربری و گذر واژه وارد کنید.

اگر نام و گذرواژه خود را به درستی  وارد کرده باشید ، حساب شما دوباره فعال می شود.

اگر حساب اینستاگرام خود را به طور کامل حذف کردید، امکان بازگشت به همان اکانت و بازیابی  وجود ندارد و باید یک حساب جدید ایجاد کنید.

بازیابی رمز ورود به اینستاگرام

اگر هنگام زدن رمز عبور با مشکل مواجه می شوید و به نظر نمی توانید وارد سیستم شوید ، ممکن است لازم باشد ابتدا رمز عبور خود را دوباره تنظیم کنید.

فعال کردن حساب اینستاگرام غیرفعال شده

برای تنظیم مجدد رمز ورود خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

1-برنامه Instagram را باز کنید.

2-در صفحه ورود ، Forgot password  را بزنید ؟ لینک

سپس به شما لینکی  برای تنظیم مجدد گذرواژه خود از طریق تلفن یا ایمیل برایتان ارسال می شود .

بازیابی حساب اینستاگرام به تعلیق درآمده

برخی از حساب های اینستاگرام بدون رضایت مالک غیرفعال می شوند . معمولاً وقتی شخصی با ارسال محتوای نامناسب یا رفتار غیرقابل قبول دیگری ، شرایط استفاده از سرویس های رسانه اجتماعی را نقض می کند. در این موارد، فعال سازی مجدد حساب کاربری شما به همین سادگی نیست و امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید  راه نمای آموزش اینستاگرام

اگر حساب شما به حالت تعلیق درآمده است ، مانند معمول به اینستاگرام وارد شوید و اگر می خواهید درخواست تجدیدنظر کنید ، دستورالعمل های را که هنگام احراز هویت ظاهر می شوند، دنبال کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فعال کردن حساب اینستاگرام غیرفعال شده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *