فروش 80 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی توسط هوآوی در جهان

فروش 80 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی توسط هوآوی در جهان

به تازگی هوآوی رویداد رونمایی از محصول جدید smart life خود را آغاز کرد تا بسیاری از محصولات جدید هوشمند را معرفی کند. در این رویداد He Gang یکی از مدیران ارشد هوآوی اطلاعاتی پیرامون آمار فروش گجت های پوشیدنی این شرکت ارائه کرد.

He Gang اظهار داشت که مجموع  فرش دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند هوآوی از مرز 80 میلیون دستگاه عبور کرد. او همچنین اضافه نمود که هوآوی همچنان در چین تحت دستگاه‌های پوشیدنی مچ بند صدرنشین است. هواوی به بیش از 320 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه کرده است و اپلیکیشن سلامت ورزشی هواوی به 83 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان رسیده است.

هواوی همچنین با بیش از 60 موسسه تحقیقاتی برای انجام تحقیقات بهداشتی در زمینه‌های سلامت تنفس، سلامت قلب، خواب، سلامت عروق، سلامت زنان و موارد دیگر برای دستگاه‌های پوشیدنی همکاری کرده است. در حال حاضر بیش از 5 میلیون کاربر به اکوسیستم تحقیقاتی Huawei Research پیوسته اند.

He Gang همچنین خاطرنشان کرد که در آینده، دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند هوآوی به پنج سری تقسیم می‌شوند که عبارت‌اند از فناوری هوشمند، مد، مراقبت‌های بهداشتی، کلاسیک همه‌جانبه و حرفه ای.

پس از این اعلامیه ها، انتظار داریم هواوی چندین محصول جدید در بخش دستگاه های پوشیدنی عرضه کند. در واقع هواوی به تازگی چندین محصول جدید معرفی کرده که هر یک مشخصات کلیدی قابل توجهی دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ معرفی سری پی 60 هوآوی فاش شد

نظرات در مورد : فروش 80 میلیون دستگاه گجت پوشیدنی توسط هوآوی در جهان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *