فروش سری ردمی نوت در جهان به 240 میلیون دستگاه رسید

فروش سری ردمی نوت در جهان به 240 میلیون دستگاه رسید

شرکت ردمی به تازگی پس از رونمایی سری ردمی نوت 11 اعلام کرد که فروش جهانی تمامی نسخه های ردمی نوت از مرز 240 میلیون دستگاه عبور کرده و این آمار فروش نقطه عطفی برای کمپانی است.

در نوامبر سال گذشته، شیائومی با اشتیاق اعلام کرده بود که بیش از 140 میلیون دستگاه از سری Redmi Note را در سراسر جهان فروخته است. سری نوت برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد به این معنی که فروش 140 میلیون دستگاه 6 سال طول کشید. اگر فکر می کنید عالی است، دوباره فکر کنید. غول فناوری چین اکنون اعلام کرده است که فروش گوشی های هوشمند سری ردمی نوت از 240 میلیون دستگاه فراتر رفته است.

این موضوع امروز (28 نوامبر) توسط لو ویبینگ، مدیر کل Redmi در جریان معرفی آخرین سری نوت سری Redmi Note 11 افشا شد. این شرکت برای اولین بار در یک سال از دو سری نوت رونمایی می کند. این برند فاش کرد که این یک اتفاق سالانه خواهد بود.

بر اساس آخرین آمار، این شرکت تا یک سال 100 میلیون دستگاه از گوشی های هوشمند سری ردمی نوت را فروخته است. تنها در ماه می سال جاری، شیائومی اعلام کرد که فروش جهانی سری ردمی نوت از 200 میلیون دستگاه فراتر رفته است. بنابراین، این بدان معناست که تقریباً 40 میلیون دستگاه در 5 ماه فروخته شده است، به طور متوسط ​​8 میلیون دستگاه در ماه.

برای شرکتی که به طور متوسط ​​سالانه 23.3 میلیون دستگاه می فروشد، جهش عظیم در فروش نشان دهنده رشد روزافزون سری Redmi Note است. رقم فروش ممکن است مسئول تصمیم گیری برای افزایش تعداد سری های Note که هر سال عرضه می شوند از یک به دو باشد.

شیائومی از نظر طراحی و سخت افزار سری نوت به پیشرفت خود ادامه داده است. آخرین سری نوت 11 شامل تغییر به نمایشگرهای OLED برای نوت 11 پرو و ​​نوت 11 پرو پلاس بود در حالی که همچنان با قیمتی حدود 250 دلار به فروش می رسید. ما انتظار داریم که سری جدید نوت 11 در مدت کوتاهی رقم فروش را افزایش دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ Redmi Book 16 بزودی معرفی می شود

نظرات در مورد : فروش سری ردمی نوت در جهان به 240 میلیون دستگاه رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *