غیر قابل اعتماد ترین اتومبیل های سال 2017 از نظر مصرف کنندگان

موسسه و مجله ی مستقل کانسومر ریپورت با اتمام سال جاری یعنی ۲۰۱۷ نتایج و آمار نظر سنجی در مورد خودروهایی که کمترین امتیاز را در بخش اتومبیل های قابل اعتماد کسب کرده اند، منتشر کرد. در این فهرست و لیستی که این موسسه منتشر کرده است اسم اتومبیل های محبوبی وجود دارد که البته نمی توان کمپانی خودرو سازی خاصی را سر زنش کرد چون اسم برند ها و کمپانی های زیادی در این لیست وجود دارد.

تقریبا تمام اتومبیل هایی که در این لیست اسمی از آن ها برده شده است، در بخش تجهیزات داخلی الکترونیکی یا قطعات فنی مشکلاتی دارند. البته ممکن است شما بخواهید بدانید که این لیست به چه صورت درست شده است؟

در قسمتی از این مجله یک نظر سنجی با پرسش در مورد ۱۷ بخش مختلف اتومبیل که از قطعات مکانیکی تا مشکلات کوچک ظاهری قرار داده شده است. بر اساس داده ها و اطلاعات به دست آمده از این سوالات به هر یک از اتومبیل ها امتیاز هایی داده می شود که در پایان قابل اعتماد بودن یا نبودن آن را مشخص می کند.

اتومبیل هایی هایی که در آین لیست وجود دارد و از رتبه ی بد به بدترین مرتب شده اند:

۱.شورولت کامارو

این ماشین که یک افسانه است در بین رانندگان اما بر طبق گفته های رانندگان و مصرف کنندگان آن گفته شده که مشکلات کوچکی در جعبه دنده اش وجود دارد

۲. مرسدس بنز کلاس GLC

این ماشین شاسی بلند نیز با مشکلاتی در رابطه با سیستم تعلیق، قطعات فنی، بخش های ترمز و فرمان دست و پنجه نرم می کند.

۳.جگوار F-Pace

این جگوار جدید و زیبا در بخش هایی مثل تجهیزات برقی کابین ماشین و سیستم انتقال قدرت مشکلاتی دارد و همچنین طبق گفته های رانندگان در این ماشین مشکلاتی در انتقال سر و صدای زیاد به کابین اتومبیل شده است.

۴.فیات ۵۰۰

این خودرو نیز مشکلاتی در رابطه با ترمز، قطعات فنی و تجهیزات برقی کابین وجود دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  علت خالی شدن باطری ماشین

نظرات در مورد : غیر قابل اعتماد ترین اتومبیل های سال 2017 از نظر مصرف کنندگان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *