عینک گوگل Glass Enterprise Edition 2 در نهایت از دور کنار رفت

عینک گوگل Glass Enterprise Edition 2 در نهایت از دور کنار رفت

گوگل Glass Enterprise Edition 2 رسما به پایان عمر خود رسید. این شرکت اعلام کرده است که در اواخر امسال به پشتیبانی از عینک هوشمند پایان می دهد، بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

برای کسانی که نمی دانند، عینک گوگل برای اولین بار در سال 2013 رونمایی شد اما به عنوان یک شکست تجاری در بازار در نظر گرفته شد. با این حال، غول موتور جستجو، محصول واقعیت افزوده (AR) خود را به مشاغل و شرکت‌ها تغییر داده است. این همچنین باعث شد که این شرکت این دستگاه پوشیدنی را به عنوان Google Glass Enterprise Edition لقب دهد. چند سال بعد، این برند همچنین مدل نسل دوم را در سال 2019 عرضه کرد که با پلتفرم سخت افزاری Qualcomm Snapdragon XR1 ساخته شده بود.

اما اوایل این هفته، این شرکت اعلام کرد که Google Glass Enterprise Edition رسما متوقف شده است. طبق یادداشت های رسمی در وب سایت Google Glass، این شرکت همچنان به پشتیبانی از مشتریان فعلی خود ادامه می دهد. با این حال، این پشتیبانی فقط تا 15 سپتامبر 2023 ادامه خواهد داشت و دیگر هیچ به روز رسانی نرم افزاری برای این پلتفرم وجود نخواهد داشت. به عبارت دیگر، مشتریان گلس تنها تا این تاریخ قادر به دریافت دستگاه های جایگزین خواهند بود.

اگرچه، توسعه‌دهندگان شخص ثالث همچنان می‌توانند برنامه‌های کاربردی خود را که مسئول وظایف خاص تجاری هستند، به‌روزرسانی کنند. علاوه بر این، هدست های موجود همچنان به طور معمول کار می کنند. اما، برنامه “Meet on Glass” ممکن است پس از 15 سپتامبر متوقف شود، زیرا فقط تا آن تاریخ کارکرد آن تضمین شده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی پیکسل فولد گوگل اواخر امسال رونمایی می شود

نظرات در مورد : عینک گوگل Glass Enterprise Edition 2 در نهایت از دور کنار رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *