عکس پروفایل عید نوروز

عکس پروفایل عید نوروز

عکس پروفایل عید نوروز : یکی  از جذاب ترین موضوعاتی که مردم نزدیک عید نوروز به دنبال آن هستند عکس پروفایل نوروزی است زوم تک برای اینکه شما برای پیدا کردن عکس پروفایل نوروز به سختی نیافتید ، تصاویر جذابی را برای شما آماده کرده است امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

عده ی همیشه عادت دارند وقتی مناسبت یا ایام خاصی می شود عکس پروفایل شان را در شبکه های اجتماعی هماهنگ با روزها و فصل ها انتخاب کنند. مثلا زمانی که فصل پاییز شروع می شود سعی می کنند پروفایل های را انتخاب کنند که نشانه ی از ریختن برگها باشد و زردی فصل پاییز را به نمایش بگذارند. حالا که به ایام نوروز نزدیک می شویم نوبت به آن رسیده تا زوم تک  برای مخاطبان خود عکس پروفایل عید نوروز را اماده کند و سعی شده تا کم حجم ترین عکس ها و با کیفیت ترین عکس ها در سراسر اینترنت گرداوری شود… ما را تا انتهای این پست همراهی کنید. با دیدن تقویم 1400 و روز های اول سال داشتن یک عکس زیبا برای تصاویر پروفایل شبکه های اجتماعی برای همه جذاب است.

عکس پروفایل عیدانه نوروز

شروع سال جدید برای هر کدام از ما بسیار لذت بخش است و همه ی ما تلاش می کنیم که تا جایی که ممکن است وسایلمان را تعویض کنیم و همه چیز را نو و جدید کنیم. ما در این پست علاوه بر اینکه شما عکس های پروفایل عید نوروز را مشاهده می کنید میتوانید مطالبی را در این خصوص مطالعه کنید.

عکس پروفایل عیدانه 
عکس نوشته زیبا برای پروفایل نوروز

یکی از مهم ترین آیین های نوروزی که ایرانیان به آن توجه زیادی داشته اند سفره هفت سین است. آن ها نزدیک فرا رسیدن ماه فروردین که می شود سفره های زیبایی را می چینند و بر روی آن اقلام مختلفی را قرار می دهند و در زمان تحویل سال جدید کنار سفره جمع می شوند و منتظر می مانند تا سال جدید آغاز گردد. هر کدام از مواردی که بر روی سفره قرار داده می شود نشانه ی از یک ویژگی های خاص است.

سفره هفت سین
عکس پروفایل دعای تحویل سال

جشن نوروز از میان جشن های دیگر به عنوان کهن ترین جشن های به جا مانده است که از دوران باستان می باشد. در هر شهری از کشور بزرگ ایران جشن عید نوروز با اداب و رسوم خاصی انجام می شود ولی اقلامی که در سفره هفت سین گذاشته می شوند تقریبا یکسان هستند.

تصاویر جدید 98
عکس پروفایل نوروز سال نو مبارک

عکس های پروفایل برای عید نوروز 98

سبزه یکی از مواردی می باشد که در سفره هفت سین دیده می شود و نشانه از شادابی و سرسبزی را به همراه دارد و اینگونه بر سر سفره گذاشته می شود که زندگی بشر با طبیعت پیوند خورده است. معمولا افراد با سیلقه های مختلفی که داشته اند سبزه های متفاوتی را میکارند. برخی از گندم ،عدس، ماش و… استفاده میکنند.

عکس های پروفایل برای عید نوروز 98
عکس پروفایل نوروز دخترانه جدید

سیب را در سفره ی نوروز می بینید که نشانه ی از مهر و مهروزی داشته است. معمولا خانم های خوش سلیقه ی ظرف های زیبایی را اماده می کنند و تزئین های را برای آن در نظر می گیرند و سیب را درون آب می اندازند.

تصویر پروفایل عیدی
عکس پروفایل عید شعر زیبا

سمنو از اقلام دیگری است که برخی قبل از عید نوروز مراسم سمنو پزون را نیز داشته اند و خانم های فامیل دور یکدیگر جمع می شوند و مشغول پختن سمنو می شوند و برای نوروز سمنوی را که پخته اند بر روی سفره ی که پهن کرده اند قرار می دهند.

عید نوروز 98

سنجد نمادی از دلباختگی و عشق است و البته از مقدمات اصلی تولد و زایندگی به شمار می رود. عده ی عقیدشان بر این است که بوی برگ و شکوفه درخت سنجد محرک عشق می باشد. به همین جهت برای قرار دادن سنجد بر روی سفره ی هفت سین شان وسواس های زیادی را به خرج می دهند.

بیشتر بخوانید  فلسفه عید نوروز چیست؟
تصویرهای جدید پروفایل سال 98
عکس پروفایل نوروز شعر عاشقانه

تصویر پروفایل عید نوروز

در ادامه موارد فوق که برای شما ذکر کرده ایم بر روی سفره هفت سین مواردی دیگری گذاشته می شوند که شامل سکه ، سماق و سیر است و هفت سین تکمیل می شود.

تصویر پروفایل عید نوروز
عکس پروفایل نوروز دعای تحویل

سکه نشانه ی از خبر و برکت است. سماق و سیر که محرک شادی محسوب می گردند. ولی به جز این موارد بر روی سفره موارد دیگری نیز وجود داشته است. مثلا عده ی ترجیح می دهند از هر نوع اجیل و شیرینی که برای پذیرایی از مهمان ها خریداری کرده اند ، ظرف کوچکی را پر کرده و بر روی سفره هفت سین شان قرار بدهند.

تصاویر پروفایل عیدی
عکس نوشته عکس پروفایل نوروز

بچه های کوچک نیز با نزدیک شدن به عید به دنبال خرید ماهی های قرمز کوچک هستند که شادی را برایشان به ارمغان می آورد. تخم مرغ نیز نماد زایش و آفرینش است و همچنین از نطفه و نژاد حکایت می کند. آینه هم که دیگر از اقلام معروف محسوب می شود و برای روشنایی استفاده می گردد.

عکس پروفایل عید نوروز سفره هفت سین
عکس پروفایل عید نوروز سفره هفت سین

آب و ماهی نشانه از برکت در زندگی بوده و بر روی سفره ها به نشانه ی اسفند قرار داده می شود. البته مسلمان ها بر روی سفره های خود قرآن را می گذارند و آن را در بالاترین قسمت قرار میدهند. آن ها در زمان تحویل سال سعی می کنند شروع سال جدید را با خواندن قرآن آغاز کنند.

عید نوروز عکس پروفایل
عکس پروفایل دخترانه برای نوروز

تصویر پروفایل عیدی

اگر قرار است که شما هم برای سال 98 سفره ی عیدی زیبایی را بچینید بهتر است پیش از هر چیزی تصمیم بگیرید که با چه سبک و سلیقه ی می خواهید سفره ی عید را چیدمان کنید.

تصویر پروفایل عیدی
عکس پروفایل بهار برای نوروز

آیا به دنبال این هستید که سفره ی سنتی را اماده کنید یا اینکه سبک های مدرن را پسند می کنید. شاید فکر کنید خیلی راحت به این سوال می توان پاسخ داد ولی در زمان چیدمان این امکان نیز وجود دارد که کمی دچار سردرگمی شوید و در انتخاب کردن نوع سفره ی هفت سین تردید کنید. حتی تا جایی که عده ی پس از چیدمان پشیمان شده و می خواهند دوباره سفره شان را با مدلی جدید بچینند.

تصاویر جدید پروفایل
عکس نوشته پروفایل شعر برای عید نوروز

همانطور که در این پست مطالعه کرده اید سفره های هفت سین که ایرانی های عزیز برای شروع سال جدید اماده می کنند خصوصیت های زیر را داشته اند که اقلام با س شروع می شوند. هر چقدر که اقلام قرار داده شده باید با سین شروع شوند ولی برای اینکه سفره ها قشنگ تر و زیباتر باشند از موارد دیگری نیز استفاده می شود.

عید نوروز و تصاویر جدید پروفایلی
عکس نوشته پروفایل نوروز

در اخرین نکته به کاشت سبزه نیز اشاره کوتاهی داریم. بذرهای مختلفی را برای عیدنوروز میتوان انتخاب کنید. البته قدیمی ترها معتقدند که بهتر است برای سرسبزی منزل خودشان سبزه ی عید را بکارند. اگر قرار است سبزه های پرپشت و زیبایی را بکارید پیشنهاد می کنیم از ماش و عدس ریز استفاده کنید که بسیار زیبا نیز می باشند. کاربران عزیز لینک ”  آموزش کاشت انواع سبزه عید نوروز ” را حتما مطالعه کنید.

عکس پروفایل عید نوروز
عکس پروفایل نوروز خاص
عکس پروفایل نوروز
عکس سنتی پروفایل عید نوروز
عکس پروفایل نوروز
عکس پروفایل نوروز دعای عید
عکس پروفایل زیبا نوروز
عکس پروفایل زیبا نوروز کلاسیک

بیشتر بخوانید :

1.5/5 - (25 امتیاز)

نظرات در مورد : عکس پروفایل عید نوروز

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *