عملکرد دور از انتظار دوربین گلکسی نوت 20 اولترا در DxOMark

سامسونگ

به تازگی نتایج بررسی دوربین گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ از سوی DxOMark منتشر شد و این طور پیداست شرکت کره ای نتوانسته دوربینی بهتر از گلکسی اس 20 اولترا برای نوت 20 اولترا تدارک بیند، زیرا نتایج کمتر از سطح انتظار حتی پایین تر از می 10 اولترا بوده است.

به گفته دکسومارک، نوت 20 اولترا امتیاز 121 را در بنچمارک کسب کرده و این در حالی است که انتظار می رفت نسبت به می 10 اولترا شیائومی بتواند عملکرد بهتری در بحث دوربین داشته باشد.

نوت 20 اولترا در عملکرد عکاسی امتیاز 130 را که خوب محسوب می شود، بدست آورد اما برخی مشکلات وجود دارد که شاید نتوان به دلایل آنها دوربین نوت 20 اولترا را برترین دانست. دکسومارک در تعریف دوربین بیان داشت در عکاسی عملکردی مشابه گلکسی اس 20 اولترا را شاهد هستیم و حتی کیفیت رنگ و جزئیات تصاویر قابل ستایش می باشد.

حتی گفته شده سنسور تله فوتو نوت 20 اولترا برای ثبت تصاویر دور عملکرد خوبی دارد. گذشته از آن تصاویری که خارج خانه به ثبت می رسند با کیفیت مطلوبی همراست. متاسفانه دکسومارک بیان می کند یکی از ضعف های این گوشی ثبت تصاویر در فاصله متوسط آن جزئیات خوبی به همراه ندارد.

سنسور اولتراواید هم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و قابل ستایش محسوب شود. متاسفانه زاویه دید دوربین در مقایسه با می 10 اولترا تعریفی نداشته و حتی ضعیف هم است. البته تصاویر پرتره خوبی می توان با نوت 20 به ثبت رساند. تصاویر بوکه خوب هستند و عمق میدانی تصاویر هم قابل قبول می باشد. ناگفته نماند دکسورمارک اظهار داشته در تصاویری با عمق میدانی و برخی موارد از این قبیل، نوت 20 حتی بدتر از اس 20 بوده است.

در تصویربرداری ویدئویی نوت 20 به امتیاز 101 دست یافته و در روشنایی و کنتراست عملکرد خوبی مشاهده شد. متاسفانه در شرایط نوری کم دوربین نوت 20 اولترا بهتر از می 10 و اس 20 اولترا عمل نکرده است و این نقطه ضعفی محسوب می شود.

اگرچه نسبت به برخی گوشی ها عملکرد خوبی نداشته اما به طور کلی باید دوربین این پرچمدار را ارزشمند تلقی کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  درآمد کمپانی های بزرگ فناوری در ثانیه چقدر است؟

نظرات در مورد : عملکرد دور از انتظار دوربین گلکسی نوت 20 اولترا در DxOMark

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *