علت وصل نشدن تلگرام

تلگرام

علت وصل نشدن تلگرام : تلگرام جز یکی از بهترین اپلیکیشن های می باشد که کاربران زیادی از آن استفاده می کنند و توانسته است برای خود طرفداران زیادی داشته باشد.نصب و راه اندازی تلگرام بسیار راحت است ولی گاهی ممکن است در زمان نصب با خطا روبرو شویم یا تلگراممان وصل نشود.

چرا تلگرام نصب نمی شود؟

علت وصل نشدن تلگرام : اگر در زمان نصب تلگرام اگر دچار مشکل شده اید باید علت های نصب را بررسی کنید که اصلی ترین آنها سازگار نبودن ورژن تلگرام با گوشیتان است.باید در این شرایط از دیگر ورژن های تلگرام استفاده کنید.

اگر این موضوع را بررسی نمودید و با اخطاری مجددا روبرو شده اید باید به اخطار دقت نمایید. گاه ممکن است اخطار ها به دلیل عدم صحیح وارد کردن کد کشور یا شماره تلفن و …. باشد.

چرا گاهی در زمان نصب تلگرام کد فعال سازی برایمان ارسال نمی شود؟

در چنین شرایطی ممکن است به چند دلیل این اتفاق رخ دهد که در ادامه به آنها پرداخته ایم :

  • این امکان وجود دارد که آی پی شما به واسطه تلگرام مسدود شده باشد،یا به دلایل نصب های زیاد و حذف این اتفاق برای شما رخ داده باشد.اگر می خواهید این مشکل را برطرف نمایید باید تلگرامتان را روی یک گوشی دیگر نصب کنید و در نهایت در گوشی خودتان آن را فعال کنید.
  • اگر کد تایید برایتان ارسال نمی شود می توانید از برنامه های  تغییر آی پی یا عبور از تحریم استفاده کنید یا به سایت web.telegram.org  مراجعه نمایید و شماره تان را ثبت کنید و منتظر دریافت پیامک حاوی کد باشید.
  • توجه داشتید اگر در بازه زمانی کوتاه مداوم تلگرام را حذف و نصب کنید و درخواست کد فعال سازی را بدهید ، ممکن است تلگرام شما را تحریم نماید و به شما اجازه استفاده را حتی تا چندین هفته هم ندهد.

علت وصل نشدن تلگرام : خوشبختانه تلگرام برای نصب با مشکلات جدی روبرو نیست و به راحتی می توان آن را بر روی هر گوشی نصب کرد. برای اطلاعات بیشتر می توانید صفحه آموزش تلگرام مارا دنبال کنید.

2.7/5 - (4 امتیاز)

بیشتر بخوانید  آموزش تلگرام - بخش سوم معرفی ربات ها

نظرات در مورد : علت وصل نشدن تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *