شجریان درگذشت ؟

شجریان درگذشت ؟

علت مرگ شجریان : شجریان درگذشت ؟ شچریان فوت کرد ؟ : به گزارش تابناک و شرق خالق ربنای دوست داشتی محمد رضا شجریان درگذشت. البته اخبار ضد و نقیضی از درگذشت شجریان در خبرگزاری ها و سایت های خبری ایرانی منتشر شد ، اما پس از اینکه این اخبار در خبرگزاری ها منتشر شد ، چند ساعت پس از انتشار این خبر خبر از سایت تابناک حذف شد.

استاد شجریان درگذشت ؟

آیا استاد شجریان درگذشت ؟ تا کنون هیچ خبری مربوط به درگذشت استاد بلامنازع موسیقی سنتی ایران تایید نشده است. استاد شجریان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین اساتید موسیقی ایران به شمار می رود.

محمد رضا شجریان استاد موسیقی سنتی ایرانی مهر ۱۳۱۹ در شهر مشهد به دنیا آمد ، علاوه بر اثار ارزشمند ایشان در موسیقی سنتی یکی از آثار بسیار تاثیر گذار و مشهور استاد شجریان ، ربنای استاد شجریان است.

استاد شجریان به گزارش رادیوی عمومی ملی (NPR) به عنوان یکی از 50 صدای تاثیر گذار و بزرگ در جهان به شمار می رود.

امید است خبر درگذشت استاد شجریان تکذیب شود ، ملت ایران به صدای زیبای ایشان با ربنای ماه مبارک رمضان عادت کرده اند.

خبرگزاری شرق و پایگاه خبری تابناک اولین سایت های اعلام کننده خبر درگذشت استاد شجریان بوده اند که پس از انتشار اخبار ، خبر مورد نظر را از لیست اخبار خود حذف کرده اند. تصویر زیر صفحه مورد نظر وبسایت تابناک است.

شجریان فوت کرد ؟

جالب اینجاست که هم کانال خبری شرق و هم تابناک پس از انتشار این شایعه خبر را از کانال و سایت خود حذف کردند. آیا انتشار این اخبار عمدی است ؟ یا واقعا اتفاقی به استاد شجریان افتاده است؟ منتظر اطلاعات بیشتر در موردسلامتی استاد شجریان باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شجریان درگذشت ؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *