ظرفیت باتری Galaxy S21 FE سامسونگ فاش شد

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند Galaxy S21 FE را با مشخصاتی پرچمدار و طراحی شبیه به خانواده گلکسی اس 21 رونمایی کند. اسمارتفونی که ویژگی های برجسته و قیمت مناسبی خواهد داشت.

سامسونگ در حال کار بر روی Galaxy S21 FE است که باید جایگزین Galaxy S20 FE موفق سال گذشته شود و در چند ماه آینده به بازار عرضه شود. S20 FE نوعی دستگاه “قاتل برجسته” از طرف سامسونگ بود و به نظر می رسد این شرکت می خواهد موفقیت خود را تکرار کند.

با این وجود ، مشخص شد که قصد دارد این کار را با ظرفیت دقیق همان باتری انجام دهد. شایعات حاکی از آن است که باتری Galaxy S21 FE دارای شماره مدل EB-BG990ABY است ، و این همان چیزی است که انتظار می رود با توجه به اینکه شماره مدل گوشی SM-G990B باشد.

گلکسی اس 21 اف ای سامسونگ بزودی معرفی می شود

ظرفیت نامی 4،370 میلی آمپر ساعت است ، به این معنی که ظرفیت معمولی آن (و تعداد تبلیغ شده) 4500 میلی آمپر ساعت است. این دقیقاً همان سلول درون Galaxy S20 FE است. در مقایسه با بقیه خط های Galaxy S21 ، FE ظرفیت بیشتری نسبت به S21 خواهد داشت ، اما از هر دو مدل S21 + و S21 Ultra کوچکتر است. طبق شایعات قبلی ، S21 FE باید دارای صفحه تخت 6.4 اینچ (یا همان محل قرارگیری) باشد و بر اساس این معیار نیز بین S21 و S21 + قرار بگیرد.

گفته می شود دوربین سلفی 32 مگاپیکسل است و رنگ های ارائه شده به رنگ خاکستری / نقره ای ، سبز ، بنفش و سفید خواهد بود. گفته می شود رویداد رونمایی از Galaxy S21 FE در ماه آگوست برگزار می شود ، بنابراین هنوز زمان زیادی برای نشت سایر جزئیات وجود دارد. و وقتی این کار را انجام دادیم به شما اطلاع خواهیم داد.

منبع

4/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت اندروید 12 برای تبلت Galaxy Tab S7

نظرات در مورد : ظرفیت باتری Galaxy S21 FE سامسونگ فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *