ظاهر فروشگاه گوگل پلی تغییرات اساسی خواهد کرد

گوگل با توجه به این که محبوب ترین سیستم عامل را در گوشی های هوشمند دارد از فروشگاه نرم افزار بزرگی نیز بهره میبرد. گوگل با عرضه ی اندروید فروشگاه گوگل پلی را هم قرار داد تا کاربران و توسعه دندگان اپلیکیشن های اندرویدی را به هم وصل کند.این فروشگاه هم اکنون بزرگترین فروشگاه اندرویدی است. در حال حاضر ، با توجه به اینکه اندروید 6 در راه است مشخص شد که گوگل پلی با تغییراتی همراه شده است.

به تازگی تصاویری توسط کریل گروچنکیف منتشر شده است. وی مهدنس رابط کاربری کمپانی گوگل است و در تصاویر منتشر شده از تغییرات اساسی در گوگل پلی خبر میدهد.

گوگل تصمیم گرفته است که پس از سال ها ساختار کلی فروشگاهش را تغییری اساسی دهد. در این طرح جدید فروشگاه پلی دو تب برای اپلیکیشن ها و بازی ها و سرگرمی دارد. در بخش تب ها شاهد کاهش عظیمی هستیم چرا که هم اکنون شش تب بازی ها ، فیلم و تلویزیون ، موسیقی و اخبار وجود دارد اما در اپدیت جدید به دو تب کاهش خواهد یافت.

این دو تب اصلی نیز زیر شاخه هایی خواهند داشت. به این شمل که تب اپ ها و بازی ها زیر مجموعه هایی مانند محبوب ترین ها ، بازی ها و… خواهند داشت. همچنین باید گفت که تب های مربوط ب فیلم و تلویزیون ، موسیقی ، کتاب و اخبار در زیر مجموعه بخش سرگرمی قرار گرفته اند.

اما تغییرات در تنها همین نیست ، چرا که در هدر بالای فروشگاه پلی تمرکز بر روی اپ ، بازی ، فیلم و هر مورد مربوط آن میباشد. مهندس رابط کاربری کمپانی گوگل ذکر کرد که این تغییرات به زودی اعمال خواهند شد اما هنوز زمان دقیق آن ذکر نشده است.

پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.
منبع : gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا اطلاعاتی از هدفون پیکسل بادز 2 پرو

نظرات در مورد : ظاهر فروشگاه گوگل پلی تغییرات اساسی خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *