طرح ترافیک موتورسیکلت

طرح ترافیک موتورسیکلت

طرح ترافیک موتورسیکلت : از ابتدای امسال زمزمه های این موضوع وجود داشت که شهرداری تهران قصد دارد عبور و مرور موتورسیکلت ها را به منظور کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک مرکز شهر تهران مورد بررسی قرار داده و گویا این موضوع در نهایت به ایجاد طرح ترافیک برای راکبان موتور سیکلت ختم شد و بر اساس مصوبه ی شورای شهر تهران، موتور سوارانی که قصد دارند در محدوده ی طرح ترافیک تردد نمایند باید آرم طرح ترافیک را داشته باشند و به این منظور نیز باید در سامانه ثبت نام نمایند.

طرح ترافیک برای موتورسیکلت

طرح ثبت نام مجوز طرح ترافیک موتور سیکلت از اوایل مرداد آغاز شده است و مصطفی قنبر نژاد در این خصوص اعلام کرده که تمامی راکبان موتور سیکلت در تهران باید برای دریافت مجوز تردد در محدوده ی طرح ترافیک در سامانه ی www.motorcycle1396.tehran.ir ثبت نام نمایند و در ادامه ی صحبت های خود اعلام کرد که استفاده از این طرح تا پایان سال جاری برای تمتمی موتور سواران رایگان خواهد بود.

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک در ادامه ی صحبت های خود در این خصوص افزود: تاکنون شرایط خاصی برای موتورسیکلت ها به منظور دریافت مجوز تردد در نظر گرفته نشده است و داشتن تنها سند مالکیت برای دریافت این طرح کافی می باشد. این ثبت نام تنها از تاریخ 1 مرداد تا 15 مرداد مهلت داشت و موتور سوارانی که در این مدت ثبت نام نکرده بودند در صورتی که سیتم های مکانیزه ی کنترل ترافیک و نیروهای راهنمایی و رانندگی مشخصات پلاک آن ها را ثبت نمایند، اعمال قانون خواهند شد.

این طرح مزایای بسیاری برای کاهش آلودگی هوای تهران داشته است و بسیاری از شهروندان تهرانی از این موضوع راضی هستند و به گفته ی برخی از آن ها باید این طرح در همان زمان که برای خودروها اعمال شد، برای موتور سیکلت ها نیز اعمال می گردید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گران قیمت ترین موتور سیکلت های جهان

نظرات در مورد : طرح ترافیک موتورسیکلت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *