طراحی گوشی Galaxy M52 5G سامسونگ لو رفت

طراحی گوشی Galaxy M52 5G سامسونگ لو رفت

سامسونگ بزودی گوشی هوشمند Galaxy M52 5G را به عنوان میان رده نسل جدید معرفی خواهد کرد و به تازگی تصویر رندر شده جدید این دیوایس به بیرون درز پیدا کرده که طراحی آن را نشان می دهد. Galaxy M52 5G تلفن هوشمند بعدی سری Galaxy M از سامسونگ برای بازار هند خواهد بود. کل مشخصات این گوشی ماه گذشته لو رفت. امروز، رندرهای مطبوعاتی دستگاه طراحی و همچنین گزینه های رنگی آن را نشان می دهد.

رندرهای Galaxy M52 5G از افشاکننده مطرح Ishan Agarwal از وب سایت MySmartPrice منتشر شده است. بر اساس تصاویر، این گوشی هوشمند دارای طراحی عقب مشابه گلکسی F62 خواهد بود. به عبارت دیگر ، پشت تلفن هوشمند دارای نوارهای خطی است. در مورد محل ماژول دوربین، سه حسگر به صورت عمودی قرار می گیرد. مکان و شکل این آرایه دوربین ما را به یاد Galaxy S20 FE می اندازد. علاوه بر این ، دکمه های صدا و کلید پاور تعبیه شده همراه با حسگر اثرانگشت در سمت راست، شکاف سیم کارت در سمت چپ و جلو گوشی دارای یک صفحه نمایش Infinity-O است.

طراحی گوشی Galaxy M52 5G سامسونگ لو رفت

از نظر مشخصات، Galaxy M52 5G آینده از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ (1080 در 2400 پیکسل) Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و محافظ Corning Gorilla Glass 5 برخوردار است. این دستگاه از چیپست کوالکام Snapdragon 778G به همراه 6 گیگابایت /8 گیگابایت رم، حافظه داخلی 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. برای قسمت دوربین سامسونگ سه حسگر 64 مگاپیکسلی اصلی، 12 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی عمق سنج را به کار گرفت.

در بخش نرم افزاری، گوشی دارای رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 با پشتیبانی از سیستم امنیتی Knox 3.7 ، Quick Switch و برخی دیگر است. برخلاف اکثر تلفن های هوشمند 5G مقرون به صرفه، این تلفن هوشمند دارای 11 باند 5G است اما فقط با شارژر 15 واتی عرضه می شود. در نهایت ، ابعاد این گوشی 164*76*7 میلیمتری بوده و وزنی 175 گرمی دارد.

در حال حاضر، سامسونگ هنوز به طور رسمی تاریخ عرضه Galaxy M52 5G در هند اشاره نکرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نمایشگر سامسونگ Smart Monitor M8 معرفی شد

نظرات در مورد : طراحی گوشی Galaxy M52 5G سامسونگ لو رفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *