شیائومی 12 نسخه CUP هم خواهد داشت

شیائومی 12 نسخه CUP هم خواهد داشت

در حالی که تا پایان سال 2021 فاصله چندانی نداریم، اما شیائومی هنوز سکوت پیش گرفته و هیچ رونمایی نداشته است. تاکنون گزارش شده این شرکت سه مدل از سری شیائومی 12 پرچمدار را معرفی می کند.

سه مدلی که شامل نسخه پرو، استاندارد و اولترا می شود. گزارش شده رونمایی این سری در روز 28 دسامبر انجام خواهد گرفت و برند چینی اسمارتفون های خود را در نهایت رونمایی خواهد کرد.

اگرچه هیچ اعلانیه یا گزارشی از سوی شیائومی اعلام نشد اما شایعات همچنان در حال انتشار هستند و تمامی ندارند. به تازگی در سورس کدهای MIUI 13 اطلاعاتی کشف شد که نشان می دهد شیائومی 12 یک نسخه CUP دارد.

همانطور که از تصویر پیداست، شیائومی 12 احتمالاً یک نسخه لنز زیر صفحه نمایش را دربرگرفته، که دقیقا مشابه میکس 4 سال جاری با سنسور دوربین زیر نمایشگر محسوب می شود، اما انحنای قاب شیائومی 12 کوچکتر و خمیدگی میکرو خواهد بود. بنابراین تجربه کاربری بهتری افراد با این نوع دستگاه خواهند داشت.

در خبرهای قبلی گفته شده بود که شیائومی 12 نسخه دوربین زیر نمایشگر نخواهد داشت، اما اکنون به نظر می رسد که این مدل ممکن است در زمان عرضه به عنوان یک هدیه برای طرفداران ظاهر شود، به هر حال، فناوری CUP شیائومی از ارتقا خاصی برخوردار است.

در دیگر گزارش آمده که شیائومی 12 اولترا به صفحه نمایش 6.6 یا 6.5 اینچی 2K+ مجهز خواهد شد. این یعنی باید در انتظار مدلی باشیم که از مشخصات کلیدی قابل توجه برخوردار است و طراحی منحصربفردی نسبت به سایر مدل ها دارد.

اطلاعات دیگری در دست نیست و باید به انتظار ادامه داد تا مشخص شود این کمپانی چینی چه برنامه ای برای نسل بعدی اسمارتفون های پرچمدار خود دارد. بی شک سری شیائومی 12 نسبت به نسل پیشین ارتقا سخت افزاری و فناوری خواهند داشت و نباید آنها را دست کم گرفت.

به هر حال پیش بینی شده بیشتر شایعات صحت داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی شیائومی ردمی 7A

نظرات در مورد : شیائومی 12 نسخه CUP هم خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *