شیائومی 12 بدون دوربین سلفی زیر نمایشگر است

شیائومی 12 بدون دوربین سلفی زیر نمایشگر است

شرکت شیائومی در نظر دارد بزودی نسل جدید پرچمدار خود را تحت عنوان سری شیائومی 12 معرفی کند. اسمارتفونی با مشخصات بزرگ که به تازگی مشخص شد از یک ویژگی نسل جدید محروم است.

افشاسازان صنعت فاش کردند که شیائومی قصد ندارد در پرچمداران جدید از دوربین زیر نمایشگر بهره گیرد و شاید در می میکس 5 یا برخی مدل های پرچمدار نیمه دوم سال آینده شیائومی این ویژگی را شاهد باشیم.

در اخباری مرتبط یکی از افشاگران خبرساز ادعا کرده است که کنفرانس معرفی محصولات شیائومی برای پایان ماه آینده برنامه ریزی شده است. او اضافه کرد که این احتمال وجود دارد که شیائومی اولین برندی نباشد گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 را ارائه می کند. این نشان می دهد که Moto Edge X با اسنپدراگون 8 Gen1 ممکن است قبل از سری Xiaomi 12 رونمایی شود.

گزارش ها نشان می دهد که شیائومی 12 ایکس با پردازنده اسنپدراگون 870 همراه می شود، در حالی که شیائومی 12 به چیپ پرچمدار جدید کوالکام مجهز خواهد شد. انتظار می رود هر دو مدل با صفحه نمایش AMOLED با حاشیه خمیده عرضه شوند که وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز و حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش را ارائه می دهد. انتظار می رود شیائومی 12 ایکس دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی باشد.

شیائومی 12 ایکس احتمالا دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی باشد. هر دو مدل دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در عقب هستند. شیائومی 12 ایکس احتمال دارد یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی یا شارژ سریع 33 واتی داشته باشد. از سوی دیگر، شیائومی 12 ممکن است از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود چینی ها چه محصولی را برای سال 2021 تدارک دیدند.

گوشی شیائومی 12 چندین مدل خواهد داشت و نسخه ایکس یک گزینه مینی است که از مشخصاتی نسبتا ضعیف تر بهره می برد. گذشته از آن باید به دوربین ضعیف تر نسبت به سری اصلی شیائومی 12 اشاره کرد. اطلاعات دقیقی در دست نیست و تاکنون تنها از طریق شبکه های اجتماعی و افشاسازان اطلاعاتی دردسترس قرار گرفت که نمی توان چندان به آن بسنده کرد.

بیشتر بخوانید  شیائومی اسمارت بند 9 اواسط امسال معرفی می شود

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این کمپانی چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی 12 بدون دوربین سلفی زیر نمایشگر است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *