شیائومی در حال ساخت پرچمداری با دوربین 200 مگاپیکسلی

شیائومی در حال ساخت پرچمداری با دوربین 200 مگاپیکسلی

شرکت شیائومی اولین کمپانی بود که در سال 2019 با عرضه سری Mi Note 10، اولین اسمارتفون مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی را معرفی و عرضه کرد. اگرچه مفهوم مگاپیکسل در گوشی‌ها بدان معنا نیست که فکرش را می کنیم، اما جنبه تبلیغاتی بزرگی برای شرکت ها دارد.

مدتی بعد از شیائومی شرکت هایی نظیر سامسونگ به عرضه گوشی با دوربین 108 مگاپیکسلی پرداختند. البته دوربین می نوت 10 ساخت سامسونگ بود و شیائومی در توسعه آن نقشی نداشت. حال به تازگی حساب Digital Chat Station در ویبو آشکار کرده، شیائومی در حال ساخت گوشی هوشمند پرچمداری با دوربین 200 مگاپیکسلی است.

افشاگر آشکار کرده این گوشی از پلتفرم SM8450 بهره می گیرد و به جانشین چیپ اسنپدراگون 888 پلاس مجهز خواهد بود. پردازنده ای که سال 2022 روی بیشتر پرچمداران قرار خواهد گرفت و قدرتمند است. یک پردازنده 4 نانومتری که از تراشه گرافیکی Adreno 730 و چیپ Spectra 680 ISP بهره می برد.

گذشته از آن افشاگر بیان داشته که صفحه نمایش این دستگاه دارای دو وجه منحنی بوده و حفره دوربین هم در روی آن جای گرفته است. برنامه های بلندپروازانه شیائومی همیشه مورد توجه بوده و عجیب نیست اولین گوشی مجهز به دوربین 200 مگاپیکسلی هم توسط همین کمپانی رونمایی و عرضه شود.

با این وجود ، ما یک بازی انتظار و دیدن را با دوربین های 200 مگاپیکسلی در تلفن های هوشمند انجام خواهیم داد. ما به طور کلی با دوربین های 108 مگاپیکسلی شاهد ارتقا huge کیفیت تصویر عظیمی نبوده ایم و در واقع مارک هایی را دیده ایم که از سنسورهای 48MP و 50MP استفاده می کنند که پیکسل های بزرگتر و اندازه سنسورهای مشابه را در مقایسه با سنسورهای 108MP ارائه می دهند.

سابقه درخشان شیائومی نشان داده پرچمدار آینده می تواند یک مدل کم نظیر باشد که ویژگی های بزرگ را در آن گنجاندند و می تواند نظر مخاطب را جلب سازد، بنابراین باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی و معرفی نسل جدید تلویزیون های TV ES Pro

نظرات در مورد : شیائومی در حال ساخت پرچمداری با دوربین 200 مگاپیکسلی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *