شرکت بزرگ اپل پنجمین نسخه ی بتا ی عمومی ios 11.2 را به زودی منتشر می کند

ios

همان طور که شما در تیتر این خبر می بینید شرکت محبوب آمریکایی قرار است به زودی شاهد انتشار پنجمین نسخه از بتای عمومی سیستم عامل ios 11.2 خواهیم بود. این پچ در ابتدا فقط برای توسعه دهندگان منتشر می شود با این حال پس از گذشت زمان کمی به احتمال زیاد شاهد این خواهیم بود که سر انجام این پچ برای عموم کاربران نیز در دست رس قرار بگیرد.
هر گاه که ما می خواهیم چیزی را دانلود کنیم اولین سوالی که به احتمال زیاد برای ما به وجود می آید این است که حجم آن و میزان پیشرفت نسبت به حجم و اندازه ی آن است. حجم این پچ جدید معادل ۴۷ مگا بایت می باشد که خبر خوبی برای کاربران است، اما چیزی که این جا جالب توجه است که این است که با توجه به حجم این بروز رسانی، احتمالا در این پچ جدید ما شاهد ویژگی های خاص و جدید در این بروز رسانی نیستیم.
اگه به به روز رسانی های قبلی نگاهی گذرا بکنیم می بینیم که در بیشتر آن ها تفاوت های زیادی وجود داشته است نسبت به نسخه های قبلی اما برای این نسخه طبق گزارشات که در خبر هم به آن اشاره کردیم تفاوت فاحشی با نسخه های قبلی ندارد ولی تنها وقتی که به عرضه ی عمومی برسد می توانیم ببینیم که آیا تغییراتی اعمال کرده اند یا نه. متاسفانه در حال حاضر تاریخ دقیقی برای انتشار این بروز رسانی در دسترس نمیباشد و امیدواریم این بروز رسانی هرچه زودتر در دسترس عموم قرار گیرد. نظر شما درباره ی این بروز رسانی بتا چیست؟ آیا این بروز رسانی برای عموم مردم در دسترس خواهد بود؟ نظرات خود را از طریق بخش نظرات با ما در اشتراک بگذارید.

در ادامه با زوم تک همراه باشید

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل در حال ساخت تبلیغات آیفون 14 و اپل واچ سری 8 است

نظرات در مورد : شرکت بزرگ اپل پنجمین نسخه ی بتا ی عمومی ios 11.2 را به زودی منتشر می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *