شرکت ال جی به دنبال خرید صفحه نمایش OLED از شرکت اپل است.

ساعت هوشمند ال جی - اپل

شرکت ال جی برای ساخت ساعت هوشمند با صفحه نمایش OLED به دنبال عقد قرارداد خرید صفحه نمایش از کمپانی اپل است ، با گسترش ساعت های هوشمند اغلب کمپانی های حوزه گوشی های هوشمند به دنبال ساعت های هوشمند می باشد.

ساعت هوشمند ال جی - اپل
ساعت هوشمند ال جی – اپل

کمپانی اپل مدت ها است بر روی ساعت های هوشمند کار می کند ، اغلب پروژه های اپل به تنهایی انجام می گرفت اما این بار به احتمال زیاد تولید یک ساعت هوشمند با همکاری شرکت ال جی انجام گیرد. علاوه بر اپل و ال جی ، کمپانی سامسونگ هم در ماه سپتامبر ساعت هوشمند خود را با نام Galaxy Gear به بازار ارائه کرد اما با توجه به عملکرد ضعیفش ، این ساعت هوشمند مورد انتقاد مشتریان قرار گرفت .

شرکت اپل برنامه های آینده خود را برای تولید ساعت های هوشمند اعلام نکرده است ، اما براساس شایعات اپل در روی مدل جدیدی از این ساعت هوشمند کار می کند و در تلاش است یک مدل بهینه از ساعت هوشمند را به بازار ارائه نماید. این شایعات روز گذشته پس از گزارش خبری مدیر عامل اپل تیم کوک منتشر شد وی در این گزارش خبری از ارائه محصولات جدید رقابتی در بازار و برنامه تولید محصولات جدید سخن گفت .
محصولات جدی می تواند تولید ساعت های هوشمند یا ساخت گوشی های هوشمند با نمایشگر های جدید و متفاوت باشد، البته پس از انتشار خبر همکاری دو جانبه ال جی و اپل این نکته هم قابل اشاره است ، محصول جدید اپل یک محصول مشترک بین دو کمپانی آمریکایی و کره ای خواهد بود. ال جی در تلاش است از صفحه نمایش های قابل انعطاف در ساعت های هوشمند خود استفاده نماید . در صورت پذیرش کمپانی اپل برای این همکاری دوجانبه در آینده ای نزدیک شاهد ساعت های هوشمند با صفحه نمایش قابل انعطاف از شرکت ال جی خواهیم بود.

به نظر شما این دو کمپانی برای تولید یک ساعت هوشمند با یکدیگر همکاری خواهند کرد؟ دوستان عزیز لطفا نظراتتون رو در باره مطالب سایت در بخش نظرات درج کنید ،نظرات شما باعث دلگرمی ما در ارائه مطالب مفید در حوزه های مختلف فناوری خواهد بود.

منبع vr-zone

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 8 (iPhone 8) شب گذشته به طور رسمی معرفی شد؛ یک گوشی پر حاشیه!

نظرات در مورد : شرکت ال جی به دنبال خرید صفحه نمایش OLED از شرکت اپل است.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *