شبکه های اجتماعی چه آینده ای خواهند داشت؟

آینده ی شبکه های اجتماعی

آینده ی شبکه های اجتماعی : اگر به خاطر داشته باشید، انتخابات سال گذشته ی آمریکا برای تمامی مردم این کشور بسیار سخت و دردآور بود و بسیاری از محققان آمریکایی در این مورد اظهار کرده اند که پس از انتخابات سال 2016 بسیاری از افراد این کشور دچار افسردگی ها و اضطرابات فراوانی شده اند! اما دلیل این همه اضطراب و تشویش در میان افراد ایالات متحه چه می تواند باشد؟

بسیاری از آمریکایی ها، شبکه های اجتماعی را دلیل این موضوع می دانند و آن ها را سرزنش می کنند زیرا با انتشار برخی از خبرهای جعلی و دروغ در میان بسیاری از مردم سبب ایجاد چنین حس رعب و وحشتی شده اند که اثرات آن اکنون بروز کرده است. همانطور که مستحضر هستید قطعا شبکه های اجتماعی در اطلاع رسانی نقش اساسی را ایفا می کنند و بسیاری از افراد یک کشور نیز در شبکه های اجتماعی موسوم به همان کشور عضو بوده و دائما در حال بررسی اخبار سیاسی می باشند و پیگیر مسائل کشور هستند اما شاید این موضوع نمی تواند مانع از پیشرفت شبکه های اجتماعی گردد.

در آینده قطعا فضای مرتبط با شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و گوگل پلاس قطعا افزایش خواهد یافت فقط بحثی که این روزها بسیار مورد توجه و در برخی موارد باعث نگرانی افراد شده است، موضوع شرایط حفظ حریم شخصی کاربران در فضای مجازی می باشد و اگر اخیرا نیز بررسی کرده باشید، میبینید که این شبکه های اجتماعی بروزرسانی هایی را ارائه داده اند که بتوانند فضای ایمن تری را برای کاربران فراهم آورند و هم اکنون نیز تمام تلاش آن ها برای ایجاد یک فضای کاملا شخصی برای هر فرد می باشند.

همین روند اگر ادامه پیدا کند، قطعا در آینده بسیاری از افراد اعتماد خود را نسبت به شبکه های اجتماعی بیشتر خواهند کرد و قطعا روزی تمامی افراد با این شبکه های اجتماعی مشغول خواهند بود اما با تمامی این تفاسیر، فعالیت افرادی که در زمینه ی امنیت فضای مجازی کار می کنند، بسیار دشوارتر شده و مسئولیت آن ها نیز در حفظ امنیت بیشتر خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

1.5/5 - (2 امتیاز)

بیشتر بخوانید  با این ویژگی جدید کامنت های نامربوط اینستاگرام اتوماتیک حذف خواهند شد

نظرات در مورد : شبکه های اجتماعی چه آینده ای خواهند داشت؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *