شایعات منتشر شده در مورد گلکسی نوت 20 سامسونگ

شایعات منتشر شده در مورد گلکسی نوت 20 سامسونگ

گلکسی نوت 20 سامسونگ | همواره کاربران هر ساله انتشار دارند تا سری نوت سامسونگ در نیمه‌ی دوم سال رونمایی گردد. در بدنه‌ی این سری از گوشی‌های سامسونگ یک سخت‌افزار قدرتمند به همراه یک قلم فوق‌العاده که در بخش R&D سامسونگ به نام S Pen طراحی شده است، وجود دارد. در این میان شما می‌توانید بهترین گزینه‌ها را در سری نوت سامسونگ در اختیار داشته باشید.

تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس

اکنون با وجود بحران پاندمی کرونا ویروس، زنجیره‌های تامین با مشکلی اساسی روبرو هستند و به نوعی با یک ناپایداری روبرو می‌باشند. با تمامی این تفاسیر، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کمپانی سامسونگ در حال آماده‌سازی به موقع گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد می‌باشد و انتظار می‌رود تا در ماه آگوست سال جاری میلادی رونمایی از آن‌ها صورت پذیرد.

قیمت گلکسی نوت 20

دقیقا مانند سال گذشته میلادی از سامسونگ انتظار داریم تا از دو مدل گلکسی نوت 20 و نوت 20 پلاس رونمایی به عمل آورد که هر دو از اینترنت 5G پشتیبانی نمایند؛ لازم به ذکر است که پردازنده‌های اسنپدرگون و اگزینوس نیز باید در این دو مدل مورد استفاده قرار بگیرند.

به نظر می‌رسد که بهره‌گیری از مودم‌های 5G در این دو مدل می‌تواند به صورت جزئی بر قیمت آن‌ها بیافزاید و همچنین ممکن است شاهد افزایش میزان خط تولید سری نوت سامسونگ باشیم. ما انتظار داریم تا چیزی در حدود 1099 دلار برای نوت 20 و 1199 دلار برای نوت 20 پلاس تعیین گردد.

دوربین گلکسی نوت 20

شایعات منتشر شده در مورد گلکسی نوت 20 سامسونگ

دوربین‌های سری اس و سری نوت سامسونگ در طی چند سال اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشته‌اند، در حالی که سامسونگ پس از گلکسی اس 7 از همان سنسور در نسل جدید نیز بهره برده است. به طورکلی در ماژول دوربین تغییراتی نظیر تغییر اندازه‌ی گشودگی دیافراگم و لنزها، همچنین الگوریتم‌های نرم‌افزاری جدید سبب شده است با گوشی‌های هوشمند کنونی همگام‌سازی گردد. اما از آنجایی که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند یک جنگ مگاپیکسلی راه‌اندازی کرده‌اند و از قابلیت بزرگنمایی ترکیبی به عنوان یک سلاح جدید استفاده می‌کنند، اکنون زمان آن فرا رسیده است تا سامسونگ یک مورد جدید را ارائه نماید.

همانطور که می‌دانید، دوربین گلکسی اس  نسبت به نسل قبلی جهشی رو به جلو داشته است. گلکسی اس  اولترا دارای یک زوم ترکیبی 100 برابری، حالت شب پیشرفته و قابلیت فیلمبرداری 8K می‌باشند. از آنجایی که سری نوت سامسونگ همیشه باید یک سری برتری‌هایی نسبت به سری اس داشته باشد، انتظار می‌رود تا یک‌سری ویژگی‌های مشابه در قلم S Pen مشاهده نماییم. از سوی دیگر، بهره‌مندی از یک دوربین ToF در هر دو مدل الزامی است اما آیا این مورد مشاهده خواهد شد؟

طراحی و صفحه‌نمایش گلکسی نوت 20

عدم استفاده از دوربین سلفی در گوشی‌های هوشمند یکی از بزرگترین اشتباهات تاریخ خواهد بود، اما تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند سعی دارند تا این ماژول دوربین را از انظار کاربران مخفی نگاه دارند و صفحه نمایش را با حداقل حاشیه تولید نمایند. برخی از شرکت‌ها سعی دارند تا از ماژول‌های مختلف مکانیکی که باعث چرخش دوربین سلفی می‌گردد، استفاده نمایند و برخی دیگر نیز از دوربین‌های پاپ‌آپ استفاده می‌نمایند. یک سری از کمپانی‌ها در پشت گوشی‌های خود یک صفحه‌نمایش دوم قرار می‌دهند که این صفحه‌نمایش سبب می‌گردد تا دوربین اصلی دستگاه دو کاربره شده و هم به عنوان دوربین سلفی مورد استفاده قرار بگیرد و هم به عنوان دوربین پنل پشتی در نظر گرفته شود.

سامسونگ در مورد گوشی‌های رده بالای خود گویا چنین اعتقاداتی را ندارد، این شرکت با استفاده از یک ماژول فلیپ در گلکسی A80 خود سبب شد تا تغییرات ظاهری اساسی در این گوشی هوشمند فراهم گردد، از سوی دیگر بخش عمده‌ای از فضای این دستگاه صرفه جویی شد.

شایعات منتشر شده در مورد گلکسی نوت 20 سامسونگ

اکنون ما بسیار به این مورد امیدوار ستیم که سامسونگ به زودی بتواند در زیر پنل OLED دستگاه خود دوربین سلفی را پنهان نماید و در زمانی که کاربر قصد دارد از دوربین سلفی دستگاه خود استفاده نماید، بخش‌هایی از نمایشگر تیره شده و دوربین سلفی نمایان گردد. در واقع دوربین سفی توسط یک سری از پیکسل‌های درخشان بر روی نمایشگر پوشانده شده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شایعات منتشر شده در مورد گلکسی نوت 20 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *