شاتل موبایل به همه کاربرانش به خاطر روز جهانی ارتباطات اینترنت و مکالمه رایگان هدیه می دهد.

شاتل موبایل

شاتل موبایل یکی از جدید ترین اپراتور های تلفن همراه در ایران است ،شرکت شاتل در سال گذشته پا به عرصه اپراتور های تلفن همراه گذاشت و شاتل موبایل را رونمایی کرد.
شاتل موبایل از اعطای 1300 مگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس و 100 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های خود، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات مخابراتی و جامعه اطلاعات خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ارتباطات مخابراتی و جامعه اطلاعات که هر ساله با محوریت اتحادیه جهانی مخابرات و با هدف کمک به ایجاد ارتباطی پایدار و مستحکم‌ میان کشورهای مختلف و مردم جهان گرامی داشته می‌شود، کلیه مشترکین قدیمی و جدید سیمکارت های شاتل، 1300 مگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس به همراه 100 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی هدیه می‌گیرند.
بر اساس این گزارش، این طرح در روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه به مدت 24 ساعت برای مشترکین شاتل موبایل فعال شده و آن‌ها می‌توانند از بسته‌ هدیه «شاتل موبایل پلاس» در صدها شهر کشور استفاده کنند. همچنین 100 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به حساب سیم‌کارت مشترکین این اپراتور اضافه خواهد شد.
افزون بر این، در طرح رمضان شاتل موبایل، مشترکین سیم‌کارت‌های این اپراتور می‌توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به ازای میزان مصرف اینترنت همراه در طول یک هفته، تا 90 دقیقه مکالمه خارج شبکه و 1/5 گیگابایت اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس، در هفته بعدی هدیه بگیرند.
همچنین، مشترکین می‌توانند در صورت خرید حداقل 5 هزار تومان شارژ در طول ماه مبارک رمضان از طریق کد دستوری #1* در روز عید فطر امسال، یک بسته یک و نیم گیگابایتی اینترنت هفتگی شاتل موبایل پلاس عیدی بگیرند.
متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل تماس بگیرند.

درباره شاتل موبایل
شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) به عنوان شبکه همراه گروه شرکت‌های شاتل، در سال 1394 و با هدف تمرکز روی نسل‌های جدید خدمات ارتباطی بیسیم مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه، TD-LTE و Wi-Fi عمومی تاسیس شد، این شرکت در اسفند 1395 موفق به دریافت “پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه” (Full MVNO) از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور شد و در کمتر از 6 ماه پس از صدور این پروانه، موفق به راه اندازی تجاری نخستین شبکه کامل تلفن همراه نسل جدید کشور با نام تجاری “شاتل موبایل” شد.
شاتل موبایل خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه به مشترکین خود با پیش‌شماره 0998 و کد 1 در سراسر کشور ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید  دریافت تندیس سرآمدی کیفیت اینترنت پرسرعت توسط شاتل

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شاتل موبایل به همه کاربرانش به خاطر روز جهانی ارتباطات اینترنت و مکالمه رایگان هدیه می دهد.

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *