سیستم عامل Prime OS اندروید را به کامپیوترها و لپ تاپ های 32 بیتی آورد

سیستم عامل Prime OS

شاید درک کردن عنوان این متن برای شما کمی سخت باشد و شاید متوجه نشوید که چگونه می توان سیستم عامل موبایلی را در کامپیوتر داشت اما باید بگوییم که به تازگی به لطف سیستم عامل Prime OS می توانید حتی بر روی کامپیوتر قدیمی خود نیز از اندروید استفاده کنید.

سیستم عامل Prime OS

یکی از ویژگی های اساسی سیستم عامل های Open Source مانند اندروید، قابلیت توسعه ی آن ها برای استفاده در دستگاه های مختلف می باشد. سیستم عامل پرایم OS نیز به عنوان یک سیستم عاملی مبتنی بر اندروید آمده است تا به کامپیوترهای 32 بیتی قدیمی جانی دوباره بدهد. البته قبل از این پروژه Android-x86 با یک هدف کاملا مشابه کلید خورده است و اکنون سیستم عامل Prime OS با استفاده از تجربیات این پروژه، تصمیم دارد تا تجربه ی کاربری مناسبی از سیستم عامل اندروید دسکتاپ را برای کاربران فراهم نماید.

شایان ذکر است که Android-x86 تغییرات زیادی در رابط کاربری اندروید ایجاد نکرده و تنها آن را به منظور استفاده به شکل دسکتاپ در کامپیوترهای 32 بیتی و 64 بیتی آماده نموده بود ولی آنطور که در تصاویر هم مشاهده می نمایید، سیستم عامل پرایم OS کمی فراتر رفته و ویژگی های مورد نیاز برای یک تجربه ی دسکتاپ واقعی را وارد محیط اندروید کرده است. از جمله این تغییرات می توان به افزوده شدن منو استارت و نوار وظیفه به همراه امکان کوچک و بزرگ نمودن پنجره ها اشاره کرد که دارای فضایی مشابه ویندوز بوده و کاربران راحت تر می توانند با آن ارتباط بگیرند. از طرفی دیگر پشتیبانی از کلیدهای ترکیبی میانبر و پرکاربردی نظیر Alt+F4 هم در سیستم پرایم OS وجود داشته است که انجام امور را ساده تر نموده اند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: slashgear

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سیستم عامل Prime OS اندروید را به کامپیوترها و لپ تاپ های 32 بیتی آورد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *