سیستم دسکتاپی MateStation S هوآوی رونمایی شد

همانطور که انتظار داشتیم، هوآوی به تازگی چندین محصول دسکتاپی معرفی کرده و یکی از آنها سیستم دسکتاپی MateStation S نام دارد. این دستگاه که بیشتر مناسب کاربری کسب و کار بوده مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد.

هواوی که از نظر عرضه گوشی های هوشمند سال شلوغی نداشته، با عرضه سایر محصولات خود در بازار تلاش می کند مورد توجه قرار گیرد. در جدیدترین برنامه، غول فناوری چین یک کامپیوتر دسکتاپی جدید به نام MateStation S را رونمایی کرده است.

هواوی MateStation S دارای ابعاد بزرگی نبوده و طبق اعلام شرکت چینی ابعاد 293 میلی متر در 93 میلی متر در 315.5 میلی متر دارد و از طراحی با الگو Star Trek بهره می برد. از نظر پیکربندی مشخصات، از پردازنده AMD Ryzen 5 4600G یا AMD Ryzen 7 4700G می توان در هنگام خرید بهره برد و از حداکثر دو حافظه DDR4 دو کاناله پشتیبانی می کند و دارای 512 گیگابایت درایو  (SSD) است.

از قابلیت پشتیبانی با تلفن های هوشمند برخوردار بوده، اما برای این کار باید از صفحه کلید سیمی هوآوی K150 استفاده کرد. با استفاده از این ویژگی، می توان از آن برای اتصال دو نمایشگر، انتقال فایل و ویرایش بین دستگاه استفاده کرد.

سیستم دسکتاپی MateStation S هوآوی رونمایی شد

در قسمت جلو دستگاه، دکمه روشن / خاموش به همراه جک 3.5 میلی متری هدفون، پورت USB-A 3.0 و پورت USB Type-C به چشم می خورد. همچنین دو پورت USB-A 2.0 و دو پورت USB-A 3.0 در قسمت عقب به همراه یک پورت VGA ، یک پورت RJ45 و چند پورت دیگر به چشم می خورد. در حالی که هوآوی اشاره به سیستم عامل نداشته اما انتظار داریم با ویندوز 10 عرضه شود. از آنجایی که این دستگاه برای حرفه ای ها بوده، احتمالا با سیستم عامل ویندوز 10 هوم ادیشن عرضه می شود.

هوآوی MateStation S در دو مدل عرضه خواهد شد و پیش فروش آن در بازار داخلی چین آغاز شده است. مدل مجهز به پردازنده AMD Ryzen 5 4600G و 8 گیگابایت رم در کنار 512 گیگابایت SSD با قیمت 604 دلار قابل تهیه بوده، این در حالیست که مدل دیگر دارای AMD Ryzen 7 4700G به همراه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD بیش از 790 دلار قیمت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  هوآوی P60 به چیپ ساخت TSMC مجهز می شود

در اخبار مرتبط، این شرکت یک رویداد جهانی را در تاریخ 21 اکتبر برنامه ریزی کرده و در حالی که مشخص نکرده که چه محصولاتی در راه است، این برند چینی به احتمال زیاد گوشی های پرچمدار سری P50 را در بازار جهانی عرضه می کند.

در اخبار مرتبط ، این شرکت یک رویداد جهانی را در تاریخ 21 اکتبر برنامه ریزی کرده است و در حالی که مشخص نکرده است که چه محصولاتی در راه است ، این برند چینی به احتمال زیاد گوشی های پرچمدار سری Huawei P50 خود را روانه بازار می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سیستم دسکتاپی MateStation S هوآوی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *