سیر صعودی ارزش بیت کوین

بیت کوین

این روزها تغییرات قیمت ارز و طلا به شدت بر بازار داخلی تاثیر گذاشته است و در این میان علاوه بر افزایش قیمت ارزهایی نظیر دلار و یورو، قیمت ارزهای دیجیتالی که تاکنون کاهش قیمت شدیدی داشته اند نیز افزایش یافته اند، برای مثال بیت کوین که در دو هفته ی اخیر با افت شدیدی رو به رو شده بود دوباره از مرز 10 هزار دلار گذشت و با یک سیر نزولی رو به رو شد.

بیت کوین در روز پنج شنبه با افزایشی بیش از 5 درصد برای اولین بار در دو هفته ی اخیر به ارزشی بالای 10 هزار دلار رسید و همچنین سایر ارزهای دیجیتالی نیز در ابتدای ماه های سال 2018 میلادی دست خوش افزایش قیمت شدند که بیت کوین نیز با گذر از مرز 10 هزار دلار دوباره به سمت ارزش خود در حال پیشرفت می باشد. بیت کوین همچنان 35 درصد از ارزش تمام ارزهای دیجیتالی را به خود اختصاص داده است که در روز پنج شنبه به طور دقیق با افزایش 5.7 درصدی مواجه شد.

بیت کوین

با اینکه افزایش قیمت بیت کوین از ماه فوریه آغاز شده است ولی هنوز نتوانسته است رکورد 19 هزار دلاری خود را در اواخر سال گذشته بزند. بسیار دشوار است که بخواهیم در خصوص این افت و خیز ارزش بیت کوین نظر بدهیم ولی به نظر می رسد اتفاقات اخیر در بازار سهام ایالات متحده آنقدرها هم بی تاثیر نبوده است. یکی از استارتاپ های انگلیسی فراهم کننده ی بستر خرید و فروش بیت کوین در روز پنج شنبه اعلام کرد: با آغاز اولین روز سال جدید قمری برخی از خانواده ها پول های خود را به هدیه های بیت کوینی تبدیل خواهند کرد. در سه سال گذشته، بازار ارزهای دیجیتالی سه هفته پیش از این روز مهم دچار اصلاحاتی خواهد شد.

بیت کوین هم اکنون در دنیای اقتصاد موضوع بحث بسیاری از کارشناسان می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سیر صعودی ارزش بیت کوین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *