سونی پروژکتوری را با رزولوشن 4K و قیمت 5000هزار دلار معرفی می کند

سونی

پروژکتور : شاید خرید یک پروژکتورهای 4K برای ما مشکلاتی را ایجاد کند زیرا دیگر شرکت ها معمولا از رزولوشن کم تری استفاده می کند و با کمک فناوری های مثل پردازش‌های ویژه یا جابه‌جایی پیکسل سعی می کنند رزولوشن تصویر را به شکل نرم افزاری به 4K  برسانند. 

 

پروژکتور های سونی 

شاید سونی با این اقدام می خواهد خود را برای رقابت با دیگر رقبای قدرتمند خود آماده کند.فناوری SXRD  سونی سبب می شود که رزولوشن 4K  به صورت واقعی برای کاربران فراهم گردد ولی باید بدانیم این قیمت برای کاربران سنگین و زیاد خواهد بود.

این بار شرکت سونی از پروژکتوری رونمایی می کند که با روزلوشن 4K  می باشد و 5000 هزار دلار قیمت دارد.

کمپانی سونی این فرآیند را با معرفی محصول VPL-VW285ES در سن‌دیه‌گو به یک ویدیو پروژکتور با رزولوشن 4K ، فناوری HDR و قیمتی پنج هزار دلاری تغییر داده است.

اما باز هم این پروژکتور با این قیمت در برابر پروژکتورهای مثل UHD60  که قیمت دو هزار دلاری دارند ، ارزان نخواهد بود ولی در برابر پروژکتورهای که شرکت سونی سال های گذشته آنها را با قیمتی 15 هزار دلاری به کاربران معرفی کرد، می توان گفت این پروژکتور قیمت پایین تری داشته است.

اگر شما از دسته کاربرانی باشید که قیمت برایتان اهمیتی ندارد می توانید از کمپانی سونی مدل  VPL-VW385ES را که از فناوری پیشرفته‌ی ایریس در جهت بالا بردن کنتراست و جزئیات در محیط های تاریک استفاده کرده و قیمتی پایین تر از هشت دلار دارد ، استفاده کنید قطعا این انتخاب برای شما بهتر است. 

اما اگر می خواهید یک پروژکتور جدید بخرید میتوانید از مدل  VPL-VW885ES استفاده نمایید ؛ این پروژکتور تقریبا کوچک قادر است نوری با شدت دو هزار لومن تولید نماید و قیمت آن 25 هزار دلار می باشد. 

در صورتی قصد دارید یک خرید بهتر و انتخاب مناسب تری داشته باشید ، کمپانی سونی با همکاری شرکت کلایداسکیپ، یک باندلی به همراه 10 فیلم را عرضه نموده است. البته شما برای پخش نمودن فیلم ها نیاز دارید که یک پخش‌کننده‌ی Strato 4K بخرید و از آن استفاده نمایید . این جشنوار قرار است تا پایان ماه مارس برپا باشد. 

با جدیدترین اخبار تکنولوژی در زوم تک همراه باشید 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی گوشی سونی اکسپریا xa2 پلاس

نظرات در مورد : سونی پروژکتوری را با رزولوشن 4K و قیمت 5000هزار دلار معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *