سونی و عرضه تلویزیون Master Series 4K OLED

سونی

شرکت سونی سری تلویزیون A9 را تنها در یک مدل 48 اینچی OLED عرضه می کند. به نوعی باید آن را یکی از بهترین تلویزیون های هوشمند اولد بازار دانست که در کنار متریال باکیفیت و طراحی شیک، مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد.

این تلویزیون بخشی از خانواده تلویزیون های Master Series 4K OLED شناخته شده که ویژگی های پریمیومی دربرمی گیرند. در حال حاضر سونی این تلویزیون را که به عنوان A9 Master Series KD-48A9  شناخته می‌شود با قیمت 1800 پوند راهی بازار اروپا کرده است.

نکته قابل توجه اینجاست که تلویزیون مورد بحث تجربه کاربری فوق العاده ای در کنار کنسول پلی استیشن 5 رقم خواهد زد. این تلویزیون نرخ نوسازی 120 هرتز دارد و به پورت HDMI 2.1 مجهز است. باتوجه به نرخ نوسازی بالا، تجربه گیم پلی بازیها کنسول پلی استیشن 5 آن هم با وضوح فوق العاده 4K در کنار A9 Master Series KD-48A9 فوق العاده است.

سونی

سونی این مدل را تلویزیونی برای طرفداران پلی استیشن 5 معرفی کرد. این محصول شرکت ژاپنی دارای پردازشگر تصویر X1 Ultimate بوده و کاربران وضوح تصویر بالا 4K را با جزئیات قابل توجه مشاهده خواهند کرد. با فناوری X-Motion Clarity هم کاربر می‌تواند شاهد تصاویر بی تاخیر باشد و این همان چیزی است که موجب خواهد شد تصاویر و محتوا به صورت زنده روی تلویزیون پخش شود.

ناگفته نماند محصول جدید سونی دارای سیستم صوتی باکیفیت و استریو بوده که کاربر در کنار تماشا فیلم و سریال محبوب خود، صدا فوق العاده‌ای را خواهد شنید و تجربه کاربری بی نظیری کسب خواهد کرد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سونی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پلی استیشن 4 بهتر است یا اکس باکس وان ؟ ( از زبان فيل اسپنسر )

نظرات در مورد : سونی و عرضه تلویزیون Master Series 4K OLED

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *