سونی اکسپریا M5 ، با قیمت 410 دلار در تایوان

سونی اکسپریا M5 ، با قیمت 410 دلار در تایوان

اوایل این ماه ، سونی گوشی هوشمند جدید خود را منتشر کرد . این گوشی سونی اکسپریا M5 نام داشت . در زمان معرفی این گوشی ، گفته میشد که اواخر این ماه در برخی کشور ها برای فروش حاضر خواهد شد.اگر چه در آن زمان هیچ اشاره ای به لیست کشورها و نام بردن کشور های خاصی که این گوشی در آنها عرضه خواهد شد انجام نشد.

سونی اکسپریا M5 ، با قیمت 410 دلار در تایوان

با توجه به گزارش جدید که توسط یکی از انتشارات تایوانی با نام ePrice ارئه شده است سونی اکسپریا  M5 ، تقریبا 410 دلار قیمت خواهد داشت که برابر با 1.200.000 هزار تومان است.

این قیمت بسیار مناسب و معقولی است برای یک گوشی به خوبی سونی اکسپریا M5 . از ویژگی های این گوشی میتوان به صفحه نمایش 5 اینچ full HD آن اشاره نمود. وضوح این صفحه نمایش برابر با 1920 در 1080 پیکسل است. عملیات پردازش آن توسط یک پردازنده ی 8 هسته ای 64 بیتی ، مدیا تک Helio X10 انجام میشود. فراکنس این پردازنده  2 گیگاهرتز است همچنین در کنار پردازنده ی این گوشی 3 گیگابایت حافظه رم قرار گرفته است.

این گوشی سونی همچنین دارای یک دوربین 21.5 مگاپیکسلی برای عکس و فیلم در پشت است و در جلوی آن دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته است که جدا از استفاده شدن در سلفی و ویدئو چت ، توانایی ضبط ویدئو full HD را هم دارد. برای ذخیره سازی فایل ها در این دستگاه ، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قرار گرفته است و برای کسانی هم که به حافظه بیشتر نیاز دارند میتوانند آن را به دلیل وجود اسلات کارت حافظه افزایش دهند.

دیگر ویژگی های اکسپریا M5  عبارتند از وای فای ، بلوتوث ، قابلیت اتصال 4G ، باتری با ظرفیت 2600 میلی آمپر ، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار و همچنین سیستم عامل از پیش نصب شده اندروید که نسخه ی 5.0 میباشد.

همانطور که جزئیات عرضه و قیمت آن در تایوان گفته شد با گذشت زمان این جزئیات برای دیگر کشور ها هم گفته خواهد شد. به زودی باید شاهد ارائه آن در بازار های ایران هم باشیم.

بیشتر بخوانید  مشخصات فنی گوشی سونی اکسپریا m5

منبع : geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سونی اکسپریا M5 ، با قیمت 410 دلار در تایوان

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *