سوختن گوشی گلکسی اس 4 و تعویض رایگان با HTC وان ام 8

سوختن گوشی گلکسی اس 4 و تعویض رایگان با HTC وان ام 8 : شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین و معتبر ترین شرکت در میان سازندگان لوازم الکترونیکی به خصوص موبایل می باشد.

همه ی شما با این شرکت معروف کره ای آشنا هستید و با اسمارت فون های قدرتمند و به خصوص غول های هشت هسته ای این شرکت آشنا هستید. شاید هم از کسانی هستید که از محصولات سامسونگ استفاده می کنند و نهایت تحسین و تشویق را برای این شرکت به رقم می زنند. اما در این میان یک شرکت که طرفدار و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده با یک بار کار نادرست و نا پسند تمام زحمات خود را بر باد داده و شکلی به خود می گیرد که هیچ کس انتظار آن را ندارد.

شاید شما خبر سوختن گوشی های سامسونگ را می شنوید که روز به روز جان یک نفر را به خطر می اندازند. حدود چند روز پیش بود که خبری مبنی بر سوختن گوشی اس 4 سامسونگ در سایت ردیت را مشاهده کردیم که توسط کاربری به نام TweektheGeek ثبت شده بود. این خبر باعث تاسف کاربران به سامسونگ گردید. چرا که این شرکت بعد از دیدن پیام این کاربر به او وعده داده بود که علت این حادثه را پیگیری و بررسی خواهد نمود. اما این کار هنوز هم که هنوز است. توسط سامسونگ عملی نشده است.

در این میان شرکت تایوانی اچ تی سی با گوشی های اندرویدی اش که در بازار کم کم به فروش نسبتا خوبی رسیده است. از این فرصت استفاده کرده و یکی از مدیران آن به نام لی مومی حضوری به منزل این کاربر مراجعه نموده است. و از او این سوال را نموده که آیا از کیفیت ساخت و امکانات گوشی گلکسی اس 4 سامسونگ راضی بوده است؟ یا خیر؟ همین که لی مومی خبر منفی از کاربر دریافت کرده. همان لحظه یک عدد گوشی HTC One M8 برای او هدیه نموده است. تا او به طرف محصولات اچ تی سی روی آورد.

ما نمی دانیم که هدف اچ تی سی از این کارش تبلیغ شرکتش بود و از فرصت استفاده کرده بود یا نه؟ اما این را می دانیم که زمانی که سامسونگ گوشی ای که خودش ساخته را که پشتیبانی نمی کند ، برند دیگری به جای پشتیبانی به شخص کادو می دهد.

بیشتر بخوانید  تست باتری HTC One M8 تحت ویندوز

منبع : GSM Arena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سوختن گوشی گلکسی اس 4 و تعویض رایگان با HTC وان ام 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *