سه کمپانی توشبیا، وایو و فوجیتسو ادغام میشوند

سه کمپانی توشبیا، وایو و فوجیتسو ادغام میشوند

به تازگی گزارشای منتشر شده  که خبر از ادغام سه کمپانی بزرگ در زمینه تولید رایانه های رومیزی و لپتاپ را عنوان میکند. در واقع در این گزارش بر اساس شایعات عنوان شده است که سه برند ژاپنی توشیبا، وایو و فوجیتسو در ماه جاری توافق نامه ای را به این منظور امضا خواهند کرد.

در ادامه ی این گزارش عنوان شده که در ماه آوریل 2016 این سه کمپانی مطرح دنیای رایانه ها با یکدیگر ادغام خواهند شد و کمپانی کاملا جدیدی را تاسیس خواهند کرد.

گفته میشود که پس از ادغام شدن این سه کمپانی، تنها نام وایو بر آن نهاده شود. کمپانی وایو، در واقع یکی از زیر شاخه های سونی به شمار میاید. این کمپانی با برند وایو در زمینه تولید رایانه های قابل حمل فعالیت داشت که البته با نتایج بد مالی رو به شد و سونی تصمیم گرفت تا این بخش را به یک شرکت ژاپنی بفروشد.

هر یک از این شرکت ها، در زمان ادغام شدن تقریبا 30 درصد روی کمپانی تازه تاسیس سرمایه گذاری خواهند کرد و هنگامی که شرکت جدید شروع به کار کند، 30 درصد از بازار رایانه ها را در اختیار خواهند گرفت به قدرت بلا منازع در کشور ژاپن تبدیل میشود.

با ادغام شدن این سه کمپانی، انتظار میرود در سال 2016 شاهد عرضه لپتاپ ها و رایانه های رومیزی بسیار قدرتمندی باشیم که بازار جهانی را به چالش خواهند کشید.

منبع: winbeta

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فوجیتسو به دنبال هوش مصنوعی دقیق جهت تشخیص چهره افراد

نظرات در مورد : سه کمپانی توشبیا، وایو و فوجیتسو ادغام میشوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *