سنسور اثر انگشت گلکسی اس 10 سامسونگ نوری خواهد بود

گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 سامسونگ | این روزها تقریبا در تمامی گوشی های هوشمند برای حفظ امنیت از سنسور اثر انگشت استفاده شده است و بسیاری از کاربران به این سنسورهای اثر انگشت عادت کرده اند. در این بین گویا کمپانی اسمسونگ تصمیم دارد تا در پرچمدار بعدی خود از سنسور اثر انگشت نوری استفاده نماید.

گلکسی اس 10 سامسونگ

اسناد مربوط به ثبت درخواست پتنت جدید کمپانی سامسونگ نمایش می‌ دهد که به احتمال گوشی هوشمند گلکسی اس 10  سامسونگ با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نوری رونمایی خواهد شد؛ البته اولین بار نیست که چنین پتنتی از سوی این کمپانی کره‌ ای ثبت می گردد ولی گویا از میان پتنت‌ های ثبت‌ شده، این پتنت پیشرفته‌ ترین روشی محسوب می گردد که تا به امروز در خصوص سنسور اثر انگشت نوری زیر صفحه نمایش به ثبت رسیده باشد. شایعه‌ های مربوط به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش FOD به چند سال قبل باز می‌گردد که با معرفی گلکسی اس 9 سامسونگ بدون چنین سنسوری، همه ی توجه‌ هات به گلکسی نوت 9 جلب شد ولی از جایی که گلکسی نوت 9 نیز از چنین ویژگی برخوردار نبود، همه ی گمانه‌ زنی‌ ها به یک دستگاه میان‌ رده اشاره داشتند و در آخر اکنون نوبت به گلکسی اس 10 سامسونگ رسیده است.

گلکسی اس 10

در شرایطی که کمپانی سامسونگ می‌ تواند به اسانی از تولید‌کننده‌ ی دیگری به منظور تولید سنسور مورد نظر خود کمک بگیرد ولی گویا واحد تحقیق و توسعه‌ ی این کمپانی کره ای، تصمیم دارد تا به شکل داخلی چنین ماژولی را تولید نماید. اساسا سازمان مالکیت معنوی WIPO، اسناد مربوط به پتنت جدید ثبت شده توسط سامسونگ را منتشر نمود که عنوان این پتنت دستگاه الکترونیکی همراه سنسور بیومتریک می باشد که در اوایل سال 2018 به‌ ثبت رسیده است؛ البته درخواست ابتدایی برای ثبت آن به ماه آوریل سال 2017 میلادی باز می‌ گردد. پتنت کمپانی به یک سنسور نوری مرتبط است که در زیر صفحه نمایش گوشی قرار گرفته است. بخش اصلی مربوط به سنسور، حساس به فشار می باشد.

گلکسی اس 10

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  نمایشگر سامسونگ Smart Monitor M8 معرفی شد

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سنسور اثر انگشت گلکسی اس 10 سامسونگ نوری خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *