سفارش کلیک گوگل با نوین مارکتینگ

سفارش کلیک گوگل با نوین مارکتینگ

در حوزه تبلیغات آنلاین، خرید ورودی گوگل یکی از ساده‌ترین، زودبازده‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های تبلیغات است و شرکت نوین مارکتینگ به عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران کمپین‌های تبلیغاتی خرید کلیک گوگل را برای صاحبان مشاغل راه اندازی و مدیریت می‌کند.

تبلیغات در گوگل یا همان خرید کلیک گوگل نوعی از تبلیغات کلیکی محسوب می شود . در زمان راه اندازی کمپین تبلیغ در گوگل ، سایت شما در صدر نتایج گوگل ظاهر می شود و به سادگی می توانید با خرید ورودی گوگل محصولات و خدمات خود را به کاربران بیشتری معرفی کنید و سود فروش آنلاین خود را بالا ببرید.

چگونه کمپین تبلیغ در گوگل خود را مدیریت کنیم؟

برای مدیریت کردن کمپین تبلیغات در گوگل علاوه بر تسلط به پنل گوگل ادوردز لازم است تجربه لازم برای مدیریت هزینه های تبلیغ در گوگل  و بهینه سازی نرخ تبدیل را نیز داشته باشید. به همین دلیل نوین مارکتینگ برای راه اندازی کمپین های بهینه تبلیغات در گوگل و کاهش هزینه های تبلیغاتی برای صاحبان مشاغل، کمپین های تبلیغاتی خود را به صورت مدیریت شده راه اندازی و مانیتور می‌کند و به نوعی دغدغه مدیریت کمپین را برای صاحبان مشاغل برطرف کرده است.

منظور از بهینه سازی نرخ تبدیل در خرید ورودی گوگل چیست؟

زمانی که سایتی به نتایج ابتدایی گوگل میرسد برای رسیدن به این جایگاه، زمان و هزینه صرف کرده است پس لازم است هزینه سفارش کلیک گوگل از طریق بستر وب به کسب و کارش بازگردد. اما زمانی که شما سایت و تبلیغات خود را برای کاربران بهینه نکرده باشید در چرخه بازگشت سرمایه موفق نخواهید بود زیرا برای تبدیل کاربر ساده به مشتری فاکتورهای بیشتری از لینک یک بودن لازم دارید. به همین دلیل کارشناسان ما سفارش کلیک گوگل مشتریان را با هدف بهینه سازی نرخ تبدیل بهینه میکنند و برای تحقق این هدف فاکتورهای زیادی را در نظر میگیرند. به بیان ساده تر کارشناسان ادوردز نوین مارکتینگ با هدف ارائه کمپین‌های بهینه تبلیغات در گوگل همچون نیروی انسانی متعلق به شرکت شما برای کمپین شما وقت می گذارند تا با کمترین هزینه تبلیغاتی، بهینه ترین کمپین تبلیغ در گوگل را با سود بالاتر برایتان رقم بزنند.

نوین مارکتینگ نماینده رسمی گوگل در ایران

سفارش کلیک گوگل با نوین مارکتینگ

نوین مارکتینگ به عنوان نماینده رسمی گوگل در ایران، با تبلیغات در گوگل به رشد کسب و کارتان در بستر آنلاین کمک می‌کند. یکی از دلایل مهم انتخاب و سفارش ورودی گوگل توسط مشتریان، قابلیت اندازه گیری میزان موفقیت آن است. به طوریکه در پایان هر کمپین تبلیغاتی شما به سادگی می‌توانید میزان سود فروش خود را اندازه گیری کنید و با بررسی رفتار کاربرانتان برای کمپین های آینده، تبلیغات هدفمند تری را راه اندازی کنید.  همچنین نوین مارکتینگ در کنار خدمات تبلیغات در گوگل، خدمات سئو و بهینه سازی سایت نیز ارائه می‌کند.

در هر ثانیه ۴۰ میلیون جستجو در گوگل انجام می‌شود. البته این میزان جستجو موضوعات بسیار متنوعی را شامل می‌شود، اما مشتریان بالقوه شما معمولا با جستجوهای مشخصی به دنبال محصولات یا خدمات مورد نیاز خود می‌گردند. بنابراین در صورتی که شما با آن کلمه خاص، جایگاه مناسبی در نتایج موتورهای جستجو داشته باشید؛ مشتریان زیادی را برای کسب‌وکار خود فراهم می‌کنید. به زبان ساده خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت موجب می‌شود تا شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بیشتر و بالاتر از رقبایتان دیده شوید؛ و در نتیجه میزان فروش خود را افزایش دهید!

بیشتر بخوانید  بیلبورد تعاملی و متفاوت گوگل در نیویورک

خرید ورودی گوگل را همین الان شروع کنید

روزانه چند میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود، در تبلیغات گوگل ادز، تبلیغ شما به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که به محصولات و یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و بدون شک از پر‌بازدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید.

اگر در هنگام جستجو در موتور جستجوگر گوگل به نتایج دقت کنید متوجه می‌شوید که در نتایج صفحه اول و دوم گوگل، در کنار لینک برخی از سایت‌ها عبارت اختصاری AD قرار گرفته است.  این بدین معنی است که این سایت برای ظاهر شدن در نتایج ابتدایی گوگل از قابلیت تبلیغات در گوگل استفاده کرده است

پلتفرم گوگل ادوردز یک ابزار قدرتمند برای ایجاد تبلیغات کلیکی در گوگل محسوب می‌شود و به شما امکان ایجاد تبلیغات در نتایج جستجو و درست جلوی چشم مخاطبانتان را می‌دهد. کارکرد این ابزار منطقی به نظر می‌رسد و به این صورت است که گوگل در ازای دریافت هزینه، سایت شما را تبلیغ می‌کند. اما در واقع عملکرد گوگل ادز به این صورت است که گوگل بابت نمایش تبلیغ هیچ هزینه‌ای از شما کسر نمی‌کند و فقط در ازای کلیک هر کاربر بر روی لینک تبلیغ شما مبلغی را از حساب کاربری شما کسر می‌کند.

پلتفرم گوگل ادوردز یک ابزار کامل و قدرتمند است که تنظیمات ویژه‌ای را برای راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی در اختیار شما قرار می‌دهد. مانند :

  •       تخصیص بودجه روزانه
  •       تخصیص بودجه ماهانه
  •       تعیین هزینه کلیک برای هر کلمه
  •       نمایش تبلیغ در بازه زمانی خاص
  •       نمایش تبلیغ در محدوده جغرافیایی خاص
  •       انتخاب موبایل، دسکتاپ، تبلت برای نمایش تبلیغ

این‌ها مواردی هستند که به مدیریت بهتر هزینه‌ها کمک می‌کنند. گوگل ادوردز امکان لینک شدن به ابزار آماری گوگل آنالیتیکس را دارد و از این طریق می‌توان کمپین بهینه‌تری را مدیریت کرد.

در دنیای مدرن تجارت الکترونیک ارزش کمپین های تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ به قابلیت اندازه گیری میزان موفقیت آن است. پلتفرم گوگل ادوردز با پلن مدیریتی  Google ADS برای صاحبان مشاغل این امکان را فراهم می‌کند که از ابتدا تا انتهای روند تبلیغ در گوگل را با استفاده از داده‌های آماری  مشاهده و بررسی کنند تا به صورت شفاف مشخص شود هزینه تبلیغاتی آن ها به چه صورت در چرخه بازگشت سرمایه قرار می‌گیرد. همچنین این داده‌ها به شما کمک می‌کند که بر اساس رفتار مخاطبانتان، نیاز آنان را به درستی درک کنید تا برای آینده بتوانید کمپین‌های تبلیغات در گوگل بهینه‌تر و موفق تری را راه‌ندازی کنید. برای راه اندازی کمپین تبلیغات در گوگل  و سفارش کلیک گوگل به NovinMarketing.com مراجعه کنید و از کارشناسان تبلیغ در گوگل نوین مارکتینگ مشاوره بگیرید.

#تبلیغات-گوگل

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سفارش کلیک گوگل با نوین مارکتینگ

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. البته این سفارش کلیک گوگل منظورش اینه که کاربر واقعی بیاد توی سایت نه اینکه فقط روی لینک سایتت کلیک بشه.