سری Redmi Note 11 در یکی از فروشگاه ها رویت شد

سری Redmi Note 11 در یکی از فروشگاه ها رویت شد

شیائومی در نظر دارد بزودی سری Redmi Note 11 میان رده را معرفی کند. اسمارتفون هایی که بزودی از راه خواهند رسید و مشخصات کلیدی قابل توجهی برخلاف آنچه انتظار داریم برخوردار هستند.

با نزدیک شدن به راه اندازی Redmi Note 11 ، این شرکت شروع به اذیت کردن تلفن های هوشمند کرده است. اما قبل از راه اندازی ، سری Note 11 در وب سایت فروشندگان الکترونیکی محبوب چینی ، JD.com مشاهده شده بود.

با نگاهی به این لیست ها (از طریق آرسنال) ، Note 11 5G سازنده تلفن هوشمند چینی ، Note 11 Pro 5G ، Note 11 Pro+ 5G در JD.com مشاهده شد. به عبارت دیگر ، فهرست تأیید می کند که شرکت در حال برنامه ریزی برای عرضه سه مدل در سری است. در حالی که ما در نسخه اصلی و Pro یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33W و 67W گزارش کرده بودیم ، فهرست JD.com Note 11 Pro+ را با شارژ سریع 120W نشان می دهد.

برای کسانی که نمی دانند ، Redmi Note 11 5G دارای یک پنل LCD است که از نرخ تازه سازی 120 هرتز به همراه دوربین جلو 3 مگاپیکسلی و دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت پشتیبانی می کند. در زیر کاپوت ، چیپست MediaTek Dimensity 810 ممکن است دستگاه را تغذیه کند. از طرف دیگر ، نسخه Pro ظاهرا دارای پنل OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز با دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو و دوربین 108 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. در این نسخه ممکن است یک چیپست Dimensity 920 با حداقل 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شود. در حال حاضر ، جزئیات دقیق تر در مورد این سری هنوز ناشناخته است ، بنابراین برای به روزرسانی های بیشتر با ما همراه باشید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری Xiaomi 13T در نزدیکی رونمایی

نظرات در مورد : سری Redmi Note 11 در یکی از فروشگاه ها رویت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *