سری جدید بلندگوهای 2018 ال‌جی با صدای فوق‌العاده

سری بلندگوهای 2018 ال‌جی با صدای فوق‌العاد

شرکت ال‌جی الکترونیکس محصولات صوتی جدیدش را در نمایشگاه CES 2018  رونمایی خوهد کرد.  محصولاتی بسیار پیشرفته، با صدایی باکیفیت‌تر، واضح‌تر و هوشمندتر که قرار است نگرش مردم در مورد سینمای خانگی را عوض کنند. قابلیت جدید لوازم صوتی ۲۰۱۸ ال‌جی، فناوری صدای پیشرفته با عملکرد بالا از سوی شرکت صوتی Meridian  است که صدا را طبیعی‌تر و گرم‌تر جلوه می‌دهد. امسال، ال‌جی برای تمامی عاشقان موسیقی و فیلم محصولی جدید را عرضه می‌کند؛ از ساندبار با فناوری Dolby Atmos  گرفته تا بلندگوهای همراه و جدیدترین بلندگوهای هوشمند.

 

صدایی فراگیر حتی در بالای سر شما

بلندگوی خطی SK10Y جدید ال‌جی خروجی صدای 550 وات دارد و از 5.1.2 کانال با قدرت فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. یکی از جنبه‌های منحصربه‌فرد فناوری ال‌جی این است که صدا می‌تواند هر جایی در فضای سه‌بعدی قرار گیرند تا از تمامی جهت‌ها، حتی سقف اتاق، شما را در صدا غوطه‌ور کنند؛ قابلیتی که هم صدا را واقعی‌تر می‌کند و هم حس حضور در وسط ماجرا را به مخاطب می‌دهد. بلندگوی SK10Y مجهز به چندین بلندگو شامل بلندگوهای روبه بالای قدرتمندی است که از هر زاویه‌ای شنونده را منقلب می‌کند. کاربران می‌توانند صدای این بلندگوها را تا ارتفاع سقف اتاق تنظیم کنند.

ال‌جی با همکاری شرکت صوتی Meridian بلندگوهای مدل SK10Y را عرضه کرده است که با قابلیت نوآورانه تقویت صدا برای ارائه بهترین تجربه شنیداری طراحی شده‌اند. شرکت Meridian به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه عملکرد صوتی بسیار باکیفیت و واضح و به عنوان یکی از قدرتمندترین شرکت‌ها در زمینه پردازش سیگنال دیجیتالی (DSP) و روانشناسی صدا شناخته می‌شود. این شرکت بلندگوی SK10Y را با عملکردی فوق‌العاده در زمینه‌هایی مثل فناوری Bass and Space برای غرق کردن شنوندگان در صدا و  تجربه شنیداری بی‌مثالش، طراحی کرده است. با صدای گرم و فراگیر این محصول، مهم نیست که شنونده در کجا ایستاده است. فناوری Height Elevation شرکت Meridian صدا را به بالاترین حد کیفی خود رسانده و باعث می‌شود وضوح صدای آدم‌ها و موسیقی بیشتر از پیش شود. به علاوه این دستگاه از صداهای بسیار باکیفیت و استودیوی پشتیبانی کرده و دقیقا همان چیزی که در استودیو ضبط شده است را بازسازی می‌کند. علاوه بر پخش صدایی با فرکانس 40kHz این بلندگو از قابلیت بهبود کیفیت صدا بهره می‌برد و می‌تواند کیفیت صدای صوتی را به 24bit/192Hz برساند تا ظریف‌ترین صداها و جزئیات به گوش شنونده برسد.

از نظر طراحی، مدل SK10Y همه نظرها را به خود جلب کرده و با طراحی مدرن، ساده و هارمونیک می‌تواند به راحتی با تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD سال 2018 شرکت ال‌جی هماهنگ شود. همچنین این دستگاه قابلیت‌های دسترسی متنوعی داشته و می‌تواند به رابط مرکزی، بلندگوها و دستگاه‌های هوشمند دیگری که از Chromecast پشتیبانی می‌کنند متصل شود. تنها کافی است شما بگویید
“OK Google” و بعد اسم آهنگ، پادکست و کلیپ صوتی مورد علاقه‌تان را بگویید و از طریق پخش آنلاین از شنیدن آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید  رونمایی ال جی از گوشی هوشمند Q70

 

بلندگوهای همراه برای هر موقعیتی

سری PK از بلندگوهای همراه ال‌جی صدایی قدرتمند و حالت نورپردازی متنوعی دارد که در ظاهری جذاب و البته راحت می‌توانند صدا را با شما به هر جایی ببرند. این بلندگوها نیز با کمک فناوری صدای پیشرفته Meridian می‌توانند صدای باس قوی و بدون افت کیفیتی ارائه دهند و همین‌طور حرف‌ها و کلام‌ها را بهینه کنند. بلندگوهای سری PK ال‌جی با بلوتوث استاندارد Apt-X HD برای پخش موسیقی 24 بیت با اتصال بی‌سیم سازگاری دارد. حالت نورپردازی مخصوص میهمانی همگام با ضربات موسیقی در هر سه مدل سری PK تغییر می‌کند و علاوه بر این که طراحی زیبایی دارد گرفتن آن در دست نیز راحت است.

 

دستیار گوگل و  پخش صدایی باکیفیت و حرفه‌ای

ال‌جی از نمایشگاه CES 2018 برای معرفی لوازم صوتی هوشمند مجهز به هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. بلندگوی ThinQ ال‌جی نه تنها صدایی باکیفیت تولید می‌کند بلکه دستیار گوگل را هم در خود گنجانده است. ال‌جی با همکاری گوگل اطمینان می‌دهد که بلندگوی ThinQ با این دستیار دیجیتال راحتی و آسایش را برایتان به ارمغان می‌آورد. این بلندگو فقط یک بلندگوی همراه هوشمند نیست بلکه یک رابط کاربری شخصی است که با صدای خود کاربر فعال می‌شود و با دیگر لوازم‌خانگی هوشمند ال‌جی ارتباط برقرار می‌کند. برای مثال بلندگوی ThinQ ال‌جی می‌تواند دیگر دستگاه‌های ال‌جی را با یک فرمان صوتی روشن کند. کافی است بگویید
“OK Google, talk to LG, turn on the air purifier.” و از این طریق تهویه هوای خود را روشن کنید. به علاوه این بلندگوها به لطف فناوری شرکت Meridian هیچگونه اختلال صدایی ندارند. صدای بسیار باکیفیت بلندگوی ThinQ ال‌جی با فایل‌های صوتی بسیار باکیفیت هماهنگ بوده و می‌تواند صدا را بدون هیچ تغییر و با وفاداری کامل، مانند همان چیزی که ضبط شده است پخش کند.

 

بلندگوهایی برای یک مهمانی دلپذیر

برای همه کسانی که عاشق مهمانی هستند، ال‌جی چند مدل بلندگو عرضه کرده است که برترین قابلیت‌های صوتی را ترکیب کرده‌اند. این دستگاه‌های صوتی همه‌کاره، طیف وسیعی از ویژگی‌ها را دارند و همه را به وجد می‌آورند. ویژگی‌هایی مثل قدرت 1800 واتی، قابلیت‌های DJ ، کارائوکی و البته نورپردازی. همچنین جدیدترین بلندگوهای ال‌جی از رابط کاربری راحت، بدنه محکم و با دوام و روش‌های اتصال متنوع بهره می‌برد تا بتوانید به راحتی آهنگ دانلود کرده و پخش کنید.

آقای Seo Young-jae رئیس بخش محصولات صوتی و تصویری ال‌جی می‌گوید:  از زمانی که ال‌جی اولین رادیو را حدود 60 سال پیش در کره معرفی کرد، فناوری صدا پیشرفت بسیار زیادی کرده است. در نمایشگاه امسال CES ، من مطمئن هستم که بازدیدکنندگان از تعداد فناوری‌هایی که ما در سری اسپیکرهای خود استفاده کرده‌ایم بسیار تحت تاثیر قرار خواهند گرفت. به خصوص به خاطر اینکه ما توانسته‌ایم بدون افت کیفیت صدا این قابلیت‌ها را ارائه دهیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری جدید بلندگوهای 2018 ال‌جی با صدای فوق‌العاده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *