نسخه جدید ایرپادهای بی سیم اپل به احتمال در اوایل سال 2019 میلادی رونمایی شوند

ایرپاد اپل

کمپانی اپل با رونمایی از ایرپادهای خود توانست اوج خلاقیت را در قالب یک هندزفری بی سیم در عین سادگی به نمایش بگذارد که بسیاری از کمپانی ها تصمیم گرفتند تا این تکنولوژی را در سیستم هندزفری های بی سیم خود نیز داشته باشند. اکنون زمان آن فرا رسیده بود که کوپرتینویی ها سری جدید از این ایرپادها را برای طرفداران این گجت بی نظیر معرفی نماید.

ایرپاد اپل

ایِربادهای فوق العاده ی کمپانی آمریکایی اپلکه از آن‌ ها با نام ایرپاد نام برده می شود، از زمانی که رونمایی شدند، مورد استقبال تعداد بسیار زیادی از افراد قرار گرفته‌ اند. به تازگی تحلیگر معروف محصولات اپل، مینگ چی کو، در اظهارات خود اعلام کرده است این احتمال وجود دارد که کمپانی اپل در سه‌ ماهه‌ ی ابتدایی سال 2019 میلادی، نسخه ی جدیدی از ایرپادها را با قابلیت پشتیبانی از شارژ Wireless به بازار عرضه نمایند. بر اساس گفته های مینگ چی کو کمپانی اپل برنامه‌ های خاصی را برای ایربادهای خود دارد و می خواهد آن‌ ها را در آینده‌ ای نه چندان دور جامعه ی عمل بپوشاند.

ایرپاد اپل

به صورتی که این تحلیلگر ادعا نموده است، کوپرتینویی ها به دنبال این موضوع هستند که مدل جدیدی از ایربادهای کاملا بی‌ سیم خود را با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌ سیم در سال 2019 میلادی عرضه نمایند؛ بر اساس ادعای این تحلیلگر اپلی، در سال 2020 میلادی شاهد معرفی نسخه‌ ی کاملا جدیدی از ایرپادهای اپل  خواهیم بود. در صورتی که صحبت های مینگ چی کو در خصوص عرضه‌ ی ایرپاد جدید کوپرتینویی ها واقعیت داشته باشد، ممکن است  که در آینده‌ ای نه چندان دور شاهد ارائه ی پد شارژ بی‌ سیم ایرپاور نیز باشیم؛ گجتی که برای اولین بار در سال 2017 میلادی رونمایی شد و بسیاری از افراد انتظار داشتند که کمپانی اپل در طی برگزاری رویداد معرفی آیفون‌ های جدید خود، از این گجت جدید نیز به طور رسمی رونمایی به عمل آورد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: thenextweb

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نسخه جدید ایرپادهای بی سیم اپل به احتمال در اوایل سال 2019 میلادی رونمایی شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *