سری آیفون 14 با حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه می شوند

سری آیفون 14 با حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه می شوند

در سپتامبر 2021، اپل سری آیفون 13 را عرضه کرد که از میان آنها، آیفون 13 پرو و ​​13 پرو مکس دارای پنل LTPO با نرخ نوسازی 120 هرتز هستند، اما مدل های استاندارد آیفون 13 و 13 مینی هنوز روی نرخ نوسازی سنتی 60 هرتز تعبیه می شوند. اکنون، طبق اطلاعات انتشار یافته، تمامی سری آیفون 14 آینده دارای پنلی با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهند بود.

طبق گزارش MacRumors، تحلیلگر جف پو بیان کرد که تمام مدل‌های آیفون 14 دارای صفحه نمایش LTPO ProMotion با نرخ نوسازی 120 هرتز خواهند بود. برای کسانی که نمی دانند، صفحه نمایش ProMotion اپل اساساً نام آن برای فناوری نرخ نوسازی تطبیقی ​​است. ProMotion اجازه می دهد تا بسته به محتوایی که روی صفحه نمایش پخش می شود، نرخ نوسازی از 120 هرتز به 10 هرتز تغییر کند. بنابراین یک وب سایت ثابت با نرخ نوسازی 10 هرتز و یک بازی با نرخ نوسازی 120 هرتز اجرا می شود. این امکان اجازه می دهد تا عمرباتری بیهوده تلف نشود.

پیش از این، Pu پیش‌بینی کرده بود که مدل‌های آیفون 14 پرو دارای رم 8 گیگابایتی خواهند بود، اما بر اساس منابع زنجیره تامین، اکنون پیش بینی می کند که هر چهار مدل آیفون 14 به دلیل هزینه با 6 گیگابایت رم راهی بازار می شوند. اگرچه ارتقا رم برای مدل های پرو اساسا بی معنی است و پیشتر شاهد ارتقا بودیم، اما برای مدل های استاندارد ارتقا قابل توجهی بوده و سرعت عملکرد ارتقا می بخشد

شایعات قبلی همچنین اشاره کرده بودند که آیفون 14 پرو آینده به جای ناچ از حفره بیضی شکل بهره می برد که در آن دوربین سلفی و فیس آیدی قرار خواهد گرفت. سپس گزارش بعدی فاش کرده که دو حفره در آیفون پرو وجود خواهد داشت، یک حفره به شکل بیضی و دیگری حفره دوربین. گفته می شود که این حفره ها برای دوربین سلفی و فیس آیدی در نظر گرفته خواهد شد. به غیر از صفحه نمایش، انتظار می رود آیفون 14 پرو با سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی نیز عرضه شود که باکیفیت ترین حسگر دوربین در کل تاریخ آیفون است.

جزئیات بیشتری موجود نیست و به شایعات بی اساس هم نمی توان اشاره کرد. بنابراین باید منتظر ماند در آینده نزدیک شرکت اپل این اسمارتفون ها را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. سری آیفون 14 چهار مدل استاندارد، مکس، پرو و پرو مکس خواهد داشت که این فهرست نشان می دهد مدل مینی به دلیل فروش نامناسب آیفون 13 مینی از دور خارج خواهد شد و اپل برنامه ای برای ارائه نسل جدید آن ندارد.

بیشتر بخوانید  با آپدیت iOS 17.3، آیفون شما به بدترین کابوس دزدان تبدیل می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری آیفون 14 با حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *