سرویس‌های گوگل برای چند لحظه در ایران از دسترس خارج شد

سرویس‌های گوگل

به گزارش زوم تک در ساعات قبل برای چند دقیقه ای سرویس های شرکت گوگل در برخی از نقاط دنیا علی الخصوص ایران از دسترس خارج شده بود ، براساس این گزارش حتی در ابتدای روز 25 آذر ماه برخی از کاربران ابزار های گوگل از جمله گوگل آنالیتیکس اعلام کردند که دسترسی به سرویس های گوگل از طریق جیمیلشان را ندارند ، البته این نکته بخاطر فیلترینگ نبوده است و از سمت خود گوگل اتفاق افتاده است ، هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع از سمت خود گوگل اعلام نشده است.
هم اکنون برخی از سرویس‌های گوگل در آی پی های مختلف در سطح جهان در دسترس نمی باشد. این اتفاق تنها در ایران نیافتاده است و در برخی از کشور های دیگر جهان هم رویداده است. از این رو  احتمالا این اتفاق بخاطر سرور های گوگل در کشور های مختلف روی داده است.هم اکنون ابزار ها و سرویس های یوتیوب، جیمیل، استادیا، گوگل پلی، گوگل داکس، میت، گوگل آنالیتیکس و گوگل درایو در دسترس نمی باشد. البته در حالت incognito می‌توانید از یوتیوب استفاده کنید.

مشکل سرویس‌های گوگل با ارور ۵۰۰ بود و کاربران فعلا نمی‌توانند از این سرویس‌ها استفاده کنند. در این میان، بازی پوکمون گو هم از دسترس خارج شده است و کاربران نمی‌توانند این بازی را تجربه کنند. هنوز دلیل این اتفاق مشخص نشده است.

بروز رسانی خبر : براساس گزارش های ارسال شده مشکل سرویس های گوگل در روز سه شنبه 26 آذر ماه برطرف شده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سرویس‌های گوگل برای چند لحظه در ایران از دسترس خارج شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *