سامسونگT7، SSD portable را با استفاده از اثر انگشت محافظت می کند

سامسونگT7، SSD portable را با استفاده از اثر انگشت محافظت می کند

SSD های portable اخیراً کاملاً محبوب شده اند اما تنها تعداد معدودی از آنها امنیت مناسبی را ارائه می دهند، بنابراین سامسونگ با معرفی T7 Touch با شناسایی خواننده اثر انگشت، مسائل را به دست خود می گیرد. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که داده های حساس شما حتی اگر درایو واقعی را جایگزین نکنید بی خطر است.
T7 Touch با ارائه اسکنر اثر انگشت خازنی و رمزگذاری سخت افزاری AES 256 بیتی و رمز عبور برای امنیت بیشتر، T5 را از سال گذشته پیروز می کند. علاوه بر این، T7 Touch دارای سرعت 1 گیگابیت در ثانیه و سرعت خواندن 1 گیگابیت در ثانیه است که تقریباً دو برابر سریعتر از مدل قبلی خود است.
گزینه های اتصال شامل USB-C به USB-C و USB-C به USB-A است در حالی که اتصال دستگاه از سرعت 10Gbps از USB 3.2 پشتیبانی می کند (Gen 2).
T7 Touch در سه نوع طعم – 500 گیگابایتی با 129 دلار ، 1 ترابایت با 229 دلار و 2TB با 399 دلار با در دسترس بودن برنامه ریزی شده در این ماه ارائه می شود. کار رنگ موجود در مورد تیتانیوم به رنگ مشکی و نقره ای است و کل وزن آن فقط 58 گرم وزن دارد.

سامسونگT7، SSD portable را با استفاده از اثر انگشت محافظت می کند

محافظ اثر انگشت سامسونگ T7 Touch SSD قابل حمل

بسیاری از SSD های خارجی از رمز عبور و رمزگذاری سخت افزاری AES 256 بیتی بهره می برند ، اما Samsung T7 Touch یک قدم جلوتر می رود و یک خواننده اثر انگشت مناسب را به آن اضافه می کند.
سامسونگ SSD خارجی را منتشر کرده است که دارای یک خواننده اثر انگشت داخلی برای دسترسی راحت تر است.
T7 Touch دارای یک درایو SSD سریع – با سرعت خواندن 1,050MB/s و سرعت نوشتن 1,000MB/s – می باشد که از استاندارد USB 3.2 Gen 2 استفاده می کند و در یک آلومینیوم براق و بادوام که فقط وزن دارد محصور می شود. 58 گرم و در عین حال قادر به تحمل افت دو متری است.
اما این خواننده اثر انگشت است که واقعاً باعث برجسته تر شدن T7 Touch می شود. کاربران می توانند با فشار دادن انگشت روی اسکنر، به سادگی و به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کنند و چراغ های LED نشان می دهند که درایو قفل شده یا قفل آن باز است.
حداکثر چهار اثر انگشت را می توان در درایو وارد کرد که به چندین کاربر امکان دسترسی به داده ها را می دهد. داده ها با رمز عبور نیز ایمن شده و با استفاده از رمزگذاری داده های سخت افزاری AES 256 بیتی رمزگذاری می شوند.
نوآوری که در سامسونگ T7 Touch ایجاد شده است، در جوایز نوآوری CES 2020 شناخته شده است.
در مورد سازگاری ، T7 Touch با دستگاه های iOS ، Windows ، macOS و Android کار می کند.
T7 Touch با رنگ مشکی یا نقره ای در ظرفیت های 500 گیگابایتی ، 1 ترابایت و 2 ترابایت ارائه می شود که به ترتیب 129.99 دلار ، 299.99 دلار و 399.99 دلار قیمت دارند. همچنین با ضمانت 3 ساله محدود همراه است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگT7، SSD portable را با استفاده از اثر انگشت محافظت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *