سامسونگ Galaxy S9 یک نسخه جدید بتا آندروید 10 را دریافت می کند

سامسونگ Galaxy S9 یک نسخه جدید بتا آندروید 10 را دریافت می کند

در ماه نوامبر سال گذشته سامسونگ فاش کرد که این ماه به روز رسانی اندروید 10 مبتنی بر One UI 2.0 را برای Galaxy S9 و Galaxy S9 + در ماه جاری آغاز خواهد کرد، اما دو هفته از ژانویه گذشته و سامسونگ هنوز اشکالات زیادی را پشت سر می گذارد. هفته گذشته سامسونگ نسخه بتای اندروید 10 را برای S9 به بازار عرضه کرد و اکنون در حال بکار گیری اندروید 10 بتا دیگر برای جفت S9 است.
نسخه جدید بتا ساخت نسخه ورزشی شماره G96 * XXU7ZTA9 و اندازه آن در حدود 115MB است. این سیستم عامل یک برنامه دوربین جدید سامسونگ را به ارمغان می آورد و مسئله ای را برطرف می کند که مانع ورود کاربران به پین در صفحه کلید امنیتی Samsung Pay می شود.
Galaxy S9 و S9 + دومین بروزرسانی بتا اندروید 10 را دریافت می کنند
سامسونگ گفته بود که دومین به روزرسانی بتا اندروید 10 برای گلکسی S9 و S9 + این هفته منتشر می شود و این شرکت نیز همین کار را انجام داده است. نسخه دوم بتا هم اکنون در هندوستان موجود است و باید در کره جنوبی نیز موجود باشد. این نرم افزار دارای نسخه نرم افزاری G96 * FXXU7ZSL2 است و شامل پچ امنیتی برای ماه دسامبر است.
شما می توانید مانند هر بروزرسانی دیگر ، بروزرسانی دوم بتا را بارگیری کنید. برنامه تنظیمات را بر روی تلفن خود باز کنید، به روزرسانی نرم افزار را انتخاب کنید، سپس روی بارگیری و نصب ضربه بزنید. طبق معمول، توصیه می شود قبل از انجام به روزرسانی از کلیه داده های مهم تهیه نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت عدم وجود اشکال در حال خراب کردن دستگاه ، شما را مجبور به از دست دادن این داده ها کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ Galaxy S9 یک نسخه جدید بتا آندروید 10 را دریافت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *