سامسونگ گلکسی A13 5G با قیمت کمتر از 200 دلار عرضه می شود

سامسونگ گلکسی A13 5G با قیمت کمتر از 200 دلار عرضه می شود

سامسونگ قصد دارد در کنار دیگر رقبا اسمارتفون 5G ارزان قیمتی را دردسترس مشتریان قرار دهد و حال گزارش‌ها خبر از عرضه اسمارتفونی به نام گلکسی A13 5G می دهند که در آینده نزدیک با قیمتی رقابتی و اقتصادی عرضه می شود.

این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده و قیمتی کمتر از 200 دلار دارد. به جرات می توان این اسمارتفون را ارزان ترین گوشی 5G به حساب آورد که در راه است. گلکسی کلاب گزارش داده سامسونگ روی تلفن هوشمندی مشغول کار است که به شماره مدل  SM-A136B بوده و با نام گلکسی A13 5G عرضه می شود.

در چند سال گذشته میان رده های سطح بالا سامسونگ به دوربین 64 یا 48 مگاپیکسلی مجهز شدند و حال این برند می خواهد مدل های اقتصادی و رده پایه خود را هم با ویژگی های بزرگ همراه سازد تا نظر علاقمندان را جلب کند.

نکته جالب اینجاست که پرچمداران سال آینده یعنی گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس به حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز هستند و جالب است که مدل خوش قیمت و مقرون به صرفه چون گلکسی A13 5G هم چنین ویژگی در بخش دوربین دارد و دور از انتظار است.

البته نباید مدل حسگر را در این مدل ها یکی دانست اما اگر دوربین 50 مگاپیکسلی سامسونگ بتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد، بی شک مورد توجه قرار می گیرد و با فروش بزرگی مواجه می شود. پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ در حال توسعه گوشی گلکسی A73 با دوربین عقب 108 مگاپیکسلی است که برای همگان جای تعجب داشت.

زیرا این مدل که بخشی از سری گلکسی A است و یک میان رده تلقی می شود، وجود دوربین باکیفیت 108 مگاپیکسلی دور از انتظار بود. در هر صورت باید منتظر ماند بزودی این شایعه مشخص شود صحت دارد یا خیر.

بنابراین باید انتظار داشت بزودی شایعات بیشتری از این مدل افشا شود.

منبع

4/5 - (3 امتیاز)

بیشتر بخوانید  سامسونگ در گلکسی اس 25 از باتری خودروهای الکتریکی استفاده می کند

نظرات در مورد : سامسونگ گلکسی A13 5G با قیمت کمتر از 200 دلار عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *