سامسونگ هدفون بی سیم Galaxy Buds Pro را معرفی کرد

سامسونگ امروز اولین رویداد Unpacked را برای سال 2021 برگزار می کند ، و اولین محصول اعلام شده Galaxy Buds Pro ، نسل جدید و واقعاً هدفون بی سیم این شرکت است. ویژگی های earbuds Active Noise Cancellation (ANC) را بهبود بخشیده است ، که شرکت آن را ANC هوشمند ، ردیابی سر برای صدای 360 درجه و موارد دیگر می نامد.

Buds Pro از طراحی جدیدی بهره می برد که به گفته شرکت ساخته شده است تا با ایمنی بیشتری در گوش قرار گیرد و در عین حال سر و صدای محیط را نیز آب بندی کند. در مورد کیفیت صدا ، گوشواره ها با یک ووفر 11 میلی متری و یک توییتر 6.5 میلی متری برای آنچه که اصطلاحات “بیس عمیق تر” و “سه برابر ترد” می نامند ، ارائه می شوند.

در earbuds سه میکروفون و یک واحد صدای صوتی (VPU) قرار دارد که می تواند هنگام استفاده کاربر از سخت افزار و نرم افزار تشخیص دهد و میزان لغو سر و صدا را تطبیق دهد و حتی میزان موسیقی را کاهش دهد. این شرکت می گوید که جوانه ها می توانند صدای پس زمینه را تا “99 درصد” کاهش دهند. Buds Pro همچنین با فناوری Wind Shield این شرکت ارائه می شود که از یک محفظه باد و آرایش مش برای کاهش صدای باد استفاده می کند.

این پیشنهاد همچنین به لطف Dolby Head Tracking اولین ردیابی هد را آغاز می کند. همانطور که از نامش پیداست ، این ویژگی اجازه می دهد تا صدا با کاربر جابجا شود و همیشه کاربر را در مرکز تجربه یک صدای بهتر فراگیر نگه دارد. این همان ویژگی Spatial Audio در AirPods Pro است. با این حال ، این ویژگی در حال حاضر با دستگاه های دارای One UI 3.1 کار می کند. همچنین یک ویژگی جدید سوئیچ خودکار وجود دارد که تعویض منبع یکپارچه بین دستگاه های سری Galaxy S21 و Galaxy Tab S7 را به همراه دارد.

غول کره جنوبی فقط برای Buds Pro حداکثر هشت ساعت پخش صوتی و در صورت ترکیب با کیف شارژ حداکثر 20 ساعت وعده می دهد. این شرکت می افزاید: دستگاه ها فقط با یک شارژ پنج دقیقه ای می توانند تا یک ساعت پخش کنند. از ویژگی های دیگر می توان به مقاومت در برابر آب IPX7 و پشتیبانی از SmartThings Find اشاره کرد.

Galaxy Buds Pro از امروز با قیمت درخواست 199 دلار برای خرید در دسترس خواهد بود. گزینه های رنگی شامل سیاه فانتوم ، نقره ای فانتوم و بنفش بنفش است تا با رنگ های سری دستگاه های Galaxy S21 مطابقت داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ هدفون بی سیم Galaxy Buds Pro را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *